Banner
Retail Detail

m-Tail

06 maart 2014 |

Condoom-anoniem.nl opent fysieke winkel

SafeShops, het moederbedrijf van onder andere Condoom-anoniem.nl, heeft in Veldhoven een fysieke vestiging geopend. Het pand is een mix tussen een distributiecentrum en een gewone winkel.

05 maart 2014 |

PayPal CheckIn dit jaar nog naar Nederland

PayPal wil dit jaar nog de incheckfunctionaliteit voor winkels lanceren in Nederland. PayPal wil de komende jaren sterk investeren in betaalmogelijkheden voor retailers en hun klanten.

05 maart 2014 |

ING: iDeal ook voor in winkels

Online betaalplatform iDeal maakt later dit jaar mogelijk ook zijn debuut in fysieke winkels. De bankiers van ING werken aan een uitbreiding van de mobiele versie van iDeal, die dit mogelijk moet maken.

04 maart 2014 |

Ondernemers krijgen deel webshop-koek van Jumbo

Ondernemers van Jumbo zullen een deel van de opbrengsten van de online verkopen van de supermarktketen gaan krijgen. Ze zullen daarnaast waarschijnlijk wel ook een deel van de kosten moeten dragen.

03 maart 2014 |

El Corte Inglés online actief in Nederland

De Spaanse warenhuisketen El Corte Inglés heeft een webwinkel geopend voor Nederland geopend, tegelijk met een Britse en Ierse versie. Verder wil de keten ook in andere landen online winkels openen.

03 maart 2014 |

Praxis scoort met #doehetselfie

Praxis heeft op een originele manier de sociale media ingeschakeld met de actie #doehetselfie. Daarin vraagt het mensen om een selfie te posten terwijl ze druk bezig zijn met klusjes doen.

28 februari 2014 |

Hema verkoopt nu ook op abonnement

Klanten van Hema zullen binnenkort een abonnement op koffie en wijn kunnen kopen in de winkel. Zo kunnen ze op voorhand aangeven hoeveel wijn of koffie ze maandelijks sowieso zullen aankopen.

28 februari 2014 |

WeAreLabels neemt welikefashion.com over

Modewebwinkel Welikefashion.com, dat in januari failliet werd verklaard, is in handen gekomen van WeAreLabels. Halverwege volgende maand zou de webshop opnieuw zijn virtuele deuren moeten openen.

27 februari 2014 |

Afhaalpunten AH "direct winstgevend"

De webverkopen van Albert Heijn beginnen steeds rendabeler te worden. De afhaalpunten die de supermarktketen het afgelopen anderhalf jaar heeft geopend zijn direct winstgevend, terwijl het thuisbezorgen van boodschappen in een gebied een jaar nodig heeft om winstgevend te worden.
27 februari 2014 |

Mexx sluit zijn webshop in afwachting van betere

Modeketen Mexx heeft besloten om zijn webwinkel volledig te sluiten. Ze zijn niet tevreden met de resultaten van de huidig online winkel en gaan een volledig andere bouwen. Ondertussen moeten de klanten het dus wel zonder stellen.

«StartVorige12345678910VolgendeEinde»
Pagina 5 van 21
Banner

Retail Detail nieuwsbrief

Banner
Banner
Banner
Social Networks Volg RetailDetail op FaceBook Volg RetailDetail op Twitter Volg retailDetail op Facebook


Copyright 2009-2014. Retail Detail BVBA. Alle rechten voorbehouden. Website: NILMEDIA.