Jorg Snoeck

Recente artikelen:

Peter Somers, CEO RetailDetail
Tijdens de RetailDetail Night op 29 november zal RetailDetail voor het eerst een RetailDetail Award uitreiken, een echte business-to-business award...
Het vijfde nummer van RetailDetail Magazine is zopas verschenen: op de cover zie je de vorige en de volgende CEO van modeketen LolaLiza, binnenin...
Het jaarlijkse eindejaarsfeest voor de retailbranche belooft opnieuw een hoogvlieger te worden, met een inspirerend middagprogramma en een spetterend...
Ron Kloos, directeur van Gamma Nederland, heeft intern zijn vertrek aangekondigd, verneemt de redactie uit goede bron. Met Kloos verliest het intern...
Zalando Beauty Station gaat in zee met Estée Lauder
De lang verwachte conceptwinkel van Zalando in Berlijn wil een testplatform zijn en een dialoog op gang brengen tussen cosmeticamerken en consumenten...
Opinie: Blockchain, de killer van de platformen
Blockchain houdt bijzonder interessante mogelijkheden in voor retail. Het is echter niet alleen een hulpmiddel voor de retailer, het kan die ook gaan...
Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”
Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele...
Dit zijn de genomineerden voor de bpost Omnichannel Award 2018
De jury heeft haar keuze gemaakt uit de longlist van kandidaten: JBC, Sissy-Boy en ZEB maken kans om op 1 maart de bpost Omnichannel Award in de...
Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”
Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis...
Koeckebackers is New Retail Champion 2017
Tijdens de New Retail Champions Award-bijeenkomst van Vedis Retail Platform is Koeckebackers verkozen tot het meest innoverende en relevante...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.