Jorg Snoeck

Recente artikelen:

(publireportage) Op 14 en 15 oktober toont de digitale wereld zich van zijn meest veelzijdige kant. Met een sterk inhoudelijk programma reikt...
Vandaag blaast Amazon 25 kaarsjes uit. In een kwarteeuw tijd heeft het geesteskind van Jeff Bezos niet alleen het gezicht van de retail voorgoed...
Vandaag blaast Amazon 25 kaarsjes uit. In een kwarteeuw tijd heeft het geesteskind van Jeff Bezos niet alleen het gezicht van de retail voorgoed...
Het nieuwe nummer van RetailDetail Magazine valt één dezer bij de abonnees in de bus. Op de cover: retailicoon Wouter Torfs. Binnenin staat meer...
Zopas verscheen het tweede nummer van RetailDetail Magazine voor de jaargang 2019. Op de cover staat CEO Jan Driegelinck van de jarige schoenketen...
De hoofdpunten deze week: mode wordt duurzaam, een nieuw belevingsconcept voor Aveve, artificiële intelligentie breekt door, Carrefour opent een...
Prijs, de Dame Fortuna van alle retail, is dood. Wat decennialang de steun en toeverlaat van alle handel – en van alle consumenten – was, laat ons...
retailhub
Hoe zet je de technologie van vandaag en morgen in om de klant beter te bedienen en je omzet te verhogen? Dat ontdek je in de retailhub van...
Hier is het wekelijkse nieuwsoverzicht van RetailDetail. Hoofdpunten in dit journaal: Amazon zaait onrust, Colruyt onder vuur, Albert Heijn in de...
Vanaf vandaag vind je op de RetailDetail-website een nieuwe pagina: met RetailDetail tv laten we video een meer prominente rol spelen in ons aanbod...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.