Jorg Snoeck

Recente artikelen:

De Spaanse retailer Eroski heeft 2020 afgesloten met zijn beste bedrijfsresultaat in twaalf jaar. Het bedrijf concentreert zich meer dan ooit op het...
Makro blijft de verliezen opstapelen. In het voorbije boekjaar, dat eindigde op 30 september 2020, ging het om 44 miljoen euro.
Furniture Group, de maatschappij achter Overstock Garden, Overstock Home en Exterioo, heet voortaan Beliving. De nieuwe naam symboliseert de focus...
   
   
Walmart werkt samen met smart box-producent HomeValet om de bezorging van bederfelijke voedingswaren te vergemakkelijken. Zowel voor de consument als...
Als het gaat om digitaliseren, hebben de Chinezen een flinke voorsprong op het Westen. Ook met het beteugelen van de coronapandemie zijn de Chinezen...
John Lewis heeft besloten zijn internationale expansiestrategie stop te zetten. De warenhuisketen sluit ook zijn webshop voor buitenlandse klanten.
Door de enorme drukte heeft PostNL beslist om voorlopig zo'n 5% van de pakjes van webwinkels niet meer op te halen. Retailers bepalen zelf wel pakjes...
Mondial Relay, actief in de distributie van pakjes via afhaalpunten, versterkt zijn positie in Nederland, België, Frankrijk en Spanje. Het bedrijf...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.