Jorg Snoeck | RetailDetail

Jorg Snoeck

Recente artikelen:

Opinie: Blockchain, de killer van de platformen
Blockchain houdt bijzonder interessante mogelijkheden in voor retail. Het is echter niet alleen een hulpmiddel voor de retailer, het kan die ook gaan...
Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”
Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele...
Dit zijn de genomineerden voor de bpost Omnichannel Award 2018
De jury heeft haar keuze gemaakt uit de longlist van kandidaten: JBC, Sissy-Boy en ZEB maken kans om op 1 maart de bpost Omnichannel Award in de...
Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”
Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis...
Koeckebackers is New Retail Champion 2017
Tijdens de New Retail Champions Award-bijeenkomst van Vedis Retail Platform is Koeckebackers verkozen tot het meest innoverende en relevante...
Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online
Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral...
RetailDetail Night 2017: de foto’s
U was massaal aanwezig en in topvorm op 23 november laatstleden, net als de sprekers op het podium van de RetailDetail Night. Ons uitgebreide...
Qrf Beste Winkelketen van België en Qrf Webshop Awards: spanning stijgt!
Op donderdag 23 november is het zover: op die avond worden de winnaars van de ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ en ‘Qrf Webshop Awards’...
RetailDetail Magazine #5 staat online
Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid...
Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld
Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.