Jorg Snoeck

Recente artikelen:

RetailDetail Magazine #5 staat online
Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid...
Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld
Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie...
RetailDetail Magazine #4 staat online
Zopas verscheen het septembernummer van RetailDetail Magazine, het vierde nummer al dit jaar. Daarin vertellen we meer over de retailstrategie van...
Werner Bruyns verlaat Leapp
Werner Bruyns, COO België bij Leapp, zal per direct het bedrijf verlaten. Dat heeft RetailDetail zopas uit goede bron vernomen. Meer informatie...
Heineken mag duizenden Britse pubs overnemen
Heineken heeft van de Britse concurrentiewaakhond CMA een positief signaal gekregen om de Britse pubs van Punch Taverns over te nemen. In totaal...
Coolblue lanceert app voor iOS
De Nederlandse webshop Coolblue heeft een eigen app gelanceerd, die voorlopig wel nog enkel beschikbaar is voor Apple-toestellen. Daarmee moeten...
Laatste kans op tickets voor RetailDetail Congress 2017
Bent u klaar voor het RetailDetail Congress 2017 volgende week donderdag? Oprichter Jorg Snoeck zeker: “Al meer dan 400 retailers en merken...
Oprichter koopt Key Music terug
Oprichter Francky Dedeyne is na 19 jaar opnieuw eigenaar van de keten van muziekwinkels Key Music. Met de hulp van investeringsmaatschappij Standard...
25 tips om e-mailadressen te verzamelen
(publireportage) Er zijn talloze manieren om zelf e-mailadressen te verzamelen en uw e-mailbestand te vergroten. Toch weten veel bedrijven niet hoe...
10 voorbeelden van welkomstmails
(publireportage) In dit document geven we 10 voorbeelden van welkomstmails uit verschillende e-mailmarketingcampagnes van organisaties, zoals...

5 jaar geleden begonnen vanop mijn keukentafel, vandaag hopen wij een helpende hand te kunnen aanreiken in een radicaal veranderende sector. Als retailer moet je je vandaag op drie cruciale zaken kunnen concentreren : slim gebruik van omnichannel, beleving voor de klant en je relatie met die klant. De bewegingen op de markt gaan echter zodanig snel dat het voor onze klant , de lezer haast onbegonnen werk is om op zijn eentje door de bomen het bos nog te zien.

Back to top