Karin Bosteels | RetailDetail

Karin Bosteels

Recente artikelen:

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib
De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in...
Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten
Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid...
LVMH-topman Arnault pompt miljoenen in BackMarket
BackMarket, een Franse start-up die zich positioneert als (super)marktplaats voor ‘refurbished’ ofte ‘opgelapte’ tweedehandse smartphones, tablets en...
Franchisesector sneller gegroeid dan hele Nederlandse economie
Terwijl de Nederlandse economie in de periode 2015-2017 met 7,37% groeide, klokte de franchisesector af op een groei van 7,57%. En dat ondanks de...
Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht
Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer...
Peas&Love mikt op 150 stadsboerderijen op daken
De Brusselse start-up Peas&Love, die stadsboerderijen op daken creëert en verhuurt, heeft 1,2 miljoen euro opgehaald bij enkele Franse...
Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op
The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal...
LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst
LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het...
Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt
Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend....
Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels
Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te...