Kjell Bries

Recente artikelen:

(publireportage) Juwelenmerk I.Ma.Gi.N. Jewels wil uitgroeien tot een internationaal omnichannelmerk met een sterke identiteit. Een nieuw e-...
Zopas verscheen het septembernummer van RetailDetail Magazine, een stevige uitgave boordevol inspirerende retailverhalen. Wie het nog niet in de...
Op 3 en 4 oktober 2018 organiseert RetailDetail in samenwerking met Easyfairs het eerste RetailDetail Food Congress, met een internationale line-up...
Frisdrankproducent PepsiCo telt 3,2 miljard dollar (2,8 miljard euro) neer voor de acquisitie van het Israëlische Sodastream. Het legt zo de hand op...
De nieuwe RetailDetail website
U ziet het: de RetailDetail-website kreeg zopas een grondige facelift.
Topvrouw Indra Nooyi vertrekt bij PepsiCo
Na een carrière van 24 jaar bij snacks- en frisdrankenproducent PepsiCo, waarvan 12 jaar als CEO, zet Indra Nooyi een stap opzij. Ze wordt op 3...
Frank van Oers gaat Intergamma voorzitten
Frank van Oers is benoemd tot voorzitter van de raad van commissarissen van de nieuwe Intergamma-organisatie. Die wil de positionering van de...
Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan
“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de...
Palmen chatbots de retailwereld in?
“Alexa, zet je ketchup op m’n boodschappenlijstje?” Je kan vandaag al producten bestellen met je stem, chatbots staan voor een doorbraak in retail....
Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers
Is jouw bedrijf helemaal klaar voor de omnichannel-shopper? RetailDetail organiseert op 19 april een hands-on workshop voor retailers. Wees er snel...