Stefan Van Rompaey

Recente artikelen:

Vier inzichten over digitale transformatie
Veel retailers en merken worstelen met digitale verandering. “Pak het aan zoals je een bergexpeditie zou voorbereiden”, adviseert ervaren...
RetailDetail Day 2017 stoomt u klaar voor de toekomst
Hoe blijven retailers ook morgen succesvol? Op de RetailDetail Day 2017 presenteren acht topondernemers hun eigenzinnige visie op de toekomst. Het...
Analyse: Welke toekomst voor Vanden Borre en BCC?
Wat wordt de impact van de deal tussen Ceconomy (MediaMarkt) en Fnac Darty in de Benelux? Er staan wellicht ingrijpende verschuivingen op til. Van...
Belg Francis Debeuckelaere aan het hoofd van Bacardi in Europa
Bacardi Limited, de grootste familiale sterkedrankengroep in de wereld, laat weten dat de Belg Francis Debeuckelaere werd benoemd als regionale...
“Blokker gaat niet ten onder”
Blokker werd het slachtoffer van branchevervaging, stelt Richard Otto, medeauteur van een nieuw boek over de retailer. Toch heeft de keten...
Mooie winstgroei voor Unilever
In het eerste halfjaar van 2017 heeft Unilever zowel de omzet als de winst substantieel zien groeien. Die prestatie is vooral te danken aan...
Carrefour rolt discountformule Supeco uit in Italië
Zopas opende de groep Carrefour een eerste volwaardige vestiging van haar softdiscountformule Supeco in Italië. Het winkelconcept mikt zowel op...
Sneller shoppen bij Carrefour Express ‘3 Minuti’
Opnieuw verrast Carrefour met een originele stadswinkelformule: Carrefour Express 3 Minuti werd zopas geopend in het Italiaanse Genua. De winkel van...
Stevig tweede kwartaal voor Carrefour
De Franse groep Carrefour zet zijn goede prestaties voort: de retailer realiseerde een mooie omzetgroei van 6,1% in het tweede kwartaal. Het...
Carrefour ontwikkelt snackformule Bon’App
In Frankrijk test Carrefour een nieuw gemaksconcept dat mikt op onmiddellijke consumptie. Bon’App, genoemd naar het snack-huismerk van de...

Stefan is webmaster

Back to top