Doelgroep
Marketing verantwoordelijke / e-commerce managers / KMO bedrijfsleiders / entrepreneurs / marketingmensen uit traditionele reclamewereld
Wat kan ik leren?
Hoe beland ik duurzaam op pagina 1 van de zoekresultaten van Google voor woorden die belangrijk zijn voor mijn activiteit?
Waarom wordt dit met de dag belangrijker?
Waarom is dit iets voor mij?
Steeds meer consumenten zoeken informatie op voor ze tot een (online) aankoop overgaan, zich begeven naar een verkooppunt en/of contact opnemen met een leverancier.
Technologie staat niet stil en trekt zich niets aan van uw sectorale gewoontes.
Consumenten zullen altijd nood hebben aan informatie en deze steeds meer online zoeken.
Wat kan ik er in de praktijk mee?
Leer identificeren welke zoekwoorden belangrijk zijn in uw markt.
Inzien hoe consumenten zoeken naar uw producten of diensten.
Uw website aanpassen om niet enkel in 1e instantie gevonden te worden wanneer consumenten zoeken, maar ook nog eens dusdanig relevant worden op die website dat consumenten er een positieve ervaring beleven.
Dit verhoogt de kans dat ze zaken met u willen doen.
Hoe interactief is de workshop?
Het standaardverloop van deze workshop gaat als volgt: 45 minuten presentatie, gevolgd door een Q & A.
Afhankelijk van de intensiteit van de Q&A ontstaat er al dan niet meer intense interactie.
Ook een mogelijkheid is 1 SEO analyse verloten tussen de deelnemers, waar vervolgens spelenderwijs de structuur wordt geanalyseerd en gevormd.
Duur?
Maximaal 2 uur
Aantal personen
Minimum 10 - maximum 20 deelnemers
Prijs
€2250 (inclusief workshopruimte)
Locatie
RetailDetail / retailhub (Ankerrui 9 - 1ste verdieping, 2000 Antwerpen).
Workshops op verplaatsing zijn op aanvraag.