AH begint 24 januari met voetbalplaatjes.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ahold Delhaize wordt interessante overnameprooi in Verenigde Staten

20/06/2017

Na de overname van de Amerikaanse supermarktketen Whole Foods door Amazon verwachten analisten in de Verenigde Staten een nieuwe overnamegolf in de sector en daarbij wordt vooral Ahold Delhaize genoemd als mogelijke prooi.

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

19/06/2017

Vanaf vandaag is er op AH.nl een beperkt aanbod te vinden van producten die speciaal gericht zijn op zakelijke klanten. Het gaat daarbij vooral over grote verpakkingen en producten de specifiek voor de zorg bedoeld zijn.

Amazon koopt supermarktketen Whole Foods Market

16/06/2017

Amazon heeft Ahold Delhaize en Walmart een flinke mokerslag toegediend: de e-tailer koopt supermarktketen Whole Foods Market en stapt zo vol in de fysieke foodretail. De koers van het AD-aandeel is sindsdien in vrije val (na een uur al -10%).

Inex sluit mooie deal in Zuid-Korea

15/06/2017

Inex, de Belgische zuivelproducent die bij het grote publiek vooral bekend is van de melkbrikjes in scholen, gaat voor groei in Azië. Tijdens de handelsmissie in Zuid-Korea ondertekende het bedrijf een deal om er jaarlijks 800 ton room te leveren.

EU verbiedt 'sojamelk' en 'tofoeboter'

15/06/2017

Mag een producent van plantaardige alternatieven zijn product ‘sojamelk’ of ‘tofoeboter’ noemen? Neen, zo bevestigt het Europees Hof van Justitie. De Europese Unie heeft immers strikte regels rond benamingen met melk, room, boter, kaas of yoghurt.

Albert Heijn verwelkomt Franstalige klanten in Wemmel

14/06/2017

Met de opening van een winkel in de Brusselse rand verschijnen ook de eerste Franse woordjes in het winkelbeeld van Albert Heijn. Franchisepartner Jan Peeters blijft rotsvast geloven in de toekomst voor de keten in België. 

Back to top