AH begint 24 januari met voetbalplaatjes.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hema wil stappen ondernemen tegen Hema van Alibaba

24/07/2017

De Nederlandse warenhuisketen Hema bekijkt of het iets kan doen aan de supermarktketen Hema die in China wordt uitgebaat door retailreus Alibaba. Die keten heeft ondertussen al dertien vestigingen.

AB InBev neemt producent energiedrankjes over

24/07/2017

AB InBev heeft met Hiball een producent van energiedrankjes overgenomen. Hiball is een kleine speler in de markt die biologische energiedrankjes maakt. Daarnaast heeft het bedrijf nog een eigen merk van bruiswaters en frisdrank.

Nieuwe app Albert Heijn geeft meer info over producten

24/07/2017

De AH Productscanner, een nieuwe app van Albert Heijn, maakt het voor klanten mogelijk om door middel van augmented reality extra informatie te krijgen over producten, zoals ingrediënten, voedingswaarden, recepten en herkomst.

Sligro bouwt aan foodservice in België

24/07/2017

Sligro Food Group gaat haar onderneming in België verder uitbouwen vanuit het hoofdkantoor van Java Foodservice in Rotselaar, dat volgend jaar officieel van naam verandert. De bouw van een eerste vestiging in Antwerpen gaat dit najaar dan toch van start. 

 Sligro zoekt samenwerking voor Emté

20/07/2017

Sligro Food Group zoekt een samenwerking voor haar noodlijdende supermarktketen Emté. De groothandel in Veghel wil voor eind dit jaar een partij vinden waarmee de divisie foodretail de toekomst in kan.

Ook Amazon heeft eigen maaltijdbox

20/07/2017

Amazon blijft vernieuwen en uitbreiden en heeft nu zijn oog laten vallen op de markt van de maaltijdboxen. In een aantal steden waar Amazon Fresh beschikbaar is, kunnen klanten nu ook maaltijdboxen bestellen.

Back to top