AH begint 24 januari met voetbalplaatjes.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Komt er een verbod op energiedranken voor minderjarigen?

16/01/2018

Nederland stelt een onderzoek in naar energiedrankjes bij jongeren, nadat de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde een verbod vroeg op de verkoop ervan aan minderjarigen. Ook in België wijzen artsen op de schadelijke effecten van zulke dranken.

Macron wil Franse baguette werelderfgoed maken

15/01/2018

De Franse president Macron wil samen met de bond van Franse bakkers het Franse stokbrood tot Unesco-werelderfgoed laten uitroepen. Het wil zo het voorbeeld volgen van het Belgische bier en de Napolitaanse pizza.

Lactalis roept 12 miljoen verpakkingen babymelk terug

15/01/2018

In Frankrijk is een heus schandaal ontstaan rond babymelk van zuivelproducent Lactalis, die besmet is geraakt met salmonella. Daarbij heeft het bedrijf maar liefst 12 miljoen verpakkingen in 83 landen uit de winkelrekken moeten halen.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Johma-salades tijdelijk uit winkelrekken bij Albert Heijn

15/01/2018

Supermarktketen Albert Heijn kampt momenteel met een tekort aan Johma-salades. Producent en supermarkt komen immers niet tot een vergelijk tijdens nieuwe contractbesprekingen, waardoor Johma niet meer levert.

Biscuiterie Seghers neemt Nederlandse Euro Patisserie over

15/01/2018

Koekjesbakkerij Biscuiterie Seghers uit Temse neemt zijn Nederlandse sectorgenoot Euro Patisserie over. De nieuwe groep wordt een van de tien grootste koekjesproducenten in de Benelux.

Back to top