AH begint 24 januari met voetbalplaatjes. | RetailDetail

AH begint 24 januari met voetbalplaatjes.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

De voetbalplaatjesactie van Albert Heijn begint dit jaar op 24 januari. Nieuw in de actie is dat klanten ook hun eigen plaatje kunnen maken om te plakken in een speciale vriendenpagina in het album dat AH verstrekt aan spaarders. De spaaractie loopt tot en met 13 maart.

 

Het is de derde keer dat Albert Heijn met de voetbalplaatjesactie komt. De vorige twee keren zorgde het soms voor chaotische taferelen bij de winkels met veel om plaatjes bedelende kinderen. Ook op internet werd op grote schaal geruild en gehandeld in de voetbalplaatjes. Dit jaar komt AH echter na de actie van C1000 die in de laatste week van december begon en waarbij voetbalkaarten kunnen worden gespaard.

 

Om de actie fris te houden heeft AH nu de mogelijkheid toegevoegd om een voetbalplaatje van jezelf te maken. Dit kan via de website van AH of de Hyves van de voetbalactie. Op die manier kunnen hele vriendengroepen elkaar gaan plakken in het album. Klanten kunnen later ook stemmen over spelers die moeten worden toegevoegd, terwijl er ook twee grote ruildagen worden georganiseerd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.