AH en Karwei helpen strijd tegen kanker

Supermarktketen Albert Heijn en bouwmarktketen Karwei komen op maandag 29 augustus met een rozenactie ten behoeve van het goede doel. De verkoop van de rozen steunt de actie Ride for the Roses van KWF Kankerbestrijding. Doelstelling van de actie is om minstens honderdduizend euro in te zamelen.

Voor de actie werken de retailers samen met bloemenveiling FloraHolland en de Dutch Flower Group. De actie loopt tot 4 september als het jaarlijkse fietsevenement Ride for the Roses begint. In de winkels van Albert Heijn staan dan honderdduizend rozenboeketten, Karwei verkoopt vijftienduizend potrooscombinaties.

Ride for The Roses is een sponsortocht die bestaat sinds 1997 en verschillende landen wordt gereden. Initiatiefnemer is zevenvoudig touwinnaar Lance Armstrong. De opbrengst van Ride for the Roses gaat naar een onderzoek van professor Floor van Leeuwen.

Supermarktketen Albert Heijn en bouwmarktketen Karwei komen op maandag 29 augustus met een rozenactie ten behoeve van het goede doel. De verkoop van de rozen steunt de actie Ride for the Roses van KWF Kankerbestrijding. Doelstelling van de actie is om minstens honderdduizend euro in te zamelen.

Voor de actie werken de retailers samen met bloemenveiling FloraHolland en de Dutch Flower Group. De actie loopt tot 4 september als het jaarlijkse fietsevenement Ride for the Roses begint. In de winkels van Albert Heijn staan dan honderdduizend rozenboeketten, Karwei verkoopt vijftienduizend potrooscombinaties.

Ride for The Roses is een sponsortocht die bestaat sinds 1997 en verschillende landen wordt gereden. Initiatiefnemer is zevenvoudig touwinnaar Lance Armstrong. De opbrengst van Ride for the Roses gaat naar een onderzoek van professor Floor van Leeuwen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vertrek grootste aandeelhouder Intergamma zorgt voor onrust

01/08/2017

De Ierse groep CRH, die net geen 50 procent van de aandelen van doe-het-zelfgroep Intergamma in handen heeft, wil die aandelen van de hand doen, maar de overige aandeelhouders komen niet tot een gepaste oplossing.

Hubo en Multimate werken aan webwinkel

11/07/2017

Doe-het-zelfketens Hubo en Multimate zijn druk bezig met het opzetten van een eigen webwinkel. De nodige voorbereidingen voor de winkels zijn daarvoor al getroffen, heeft moederbedrijf Euretco bevestigd. 

Sterke groei in Nederland voor Hornbach

09/06/2017

Doe-het-zelfketen Hornbach heeft ook in het voorbije boekjaar, dat op 28 februari 2017 werd afgesloten, de omzet en de winst fors weten op te krikken. Vooral in Nederland was er sprake van sterke groei voor de Duitse groep.

 Karwei opent derde bouwmarkt nieuwe stijl

09/05/2017

Karwei heeft in de Daniël Goedkoopstraat in Amsterdam een winkel volgens zijn nieuwe concept geopend, als derde bouwmarkt na vestigingen in Uden en Goirle.

Zamro bewijst dat er ook voor B2B plaats online is

18/04/2017

Zamro is een pionier op het vlak van B2B e-commerce, een branche die nog vaak terughoudend is om aan onlineverkoop te beginnen. Toch kunnen B2C en B2B van elkaar leren, ziet oprichter Eric Croon. Wat, dat hoort u op het RetailDetail Congress.

Bauhaus begint tweede Nederlandse vestiging

05/04/2017

Bauhaus opent op 14 april haar tweede Nederlandse vestiging in Twente. De bouwspeciaalzaak start in Hengelo op bedrijventerrein Westermaat een locatie van 15.000 vierkante meter.

Back to top