Albert Heijn heeft beste mobiele applicatie.

Albert Heijn heeft met zijn applicatie voor mobiele telefoons Appie de prijs gewonnen voor de beste mobiele app. Deze prijs werd uitgereikt in het kader van de Mobile Media & Marketing Awards op initiatief van onder meer dagblad DeTelegraaf.

 

Appie is naar schatting al zo'n driehonderdduizend keer gedownload uit de app-store van Apple en is sinds eind 2010 ook beschikbaar voor toestellen die draaien op het besturingssysteem Android. De afgelopen periode is het palet aan functionaliteiten verder uitgebreid. Zo kunnen door middel van de barcodescanner makkelijk boodschappenlijstjes worden samengesteld en in een aantal winkels exra informatie over producten worden aangevraagd.

 

Verder is het mogelijk de route door de winkel makkelijk samen te stellen en bevat de app toegang tot een enorme database met recepten.KLM won bij het gala de prijs voor de beste mobiele website, terwijl Autoweek de beste app voor een tablet heeft. De publieksprijs tenslotte ging naar Buienradar.

Albert Heijn heeft met zijn applicatie voor mobiele telefoons Appie de prijs gewonnen voor de beste mobiele app. Deze prijs werd uitgereikt in het kader van de Mobile Media & Marketing Awards op initiatief van onder meer dagblad DeTelegraaf.

 

Appie is naar schatting al zo'n driehonderdduizend keer gedownload uit de app-store van Apple en is sinds eind 2010 ook beschikbaar voor toestellen die draaien op het besturingssysteem Android. De afgelopen periode is het palet aan functionaliteiten verder uitgebreid. Zo kunnen door middel van de barcodescanner makkelijk boodschappenlijstjes worden samengesteld en in een aantal winkels exra informatie over producten worden aangevraagd.

 

Verder is het mogelijk de route door de winkel makkelijk samen te stellen en bevat de app toegang tot een enorme database met recepten.KLM won bij het gala de prijs voor de beste mobiele website, terwijl Autoweek de beste app voor een tablet heeft. De publieksprijs tenslotte ging naar Buienradar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Akkoord over arbeidsvoorwaarden bij Unox-fabriek

22/11/2017

De vakbonden, Unilever en Zwanenberg Food Group hebben een akkoord bereikt rond de arbeidsvoorwaarden voor het personeel van de Unox-fabriek in Oss. Unilever verkoopt die fabriek aan Zwanenberg en dat zorgde voor problemen.

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

21/11/2017

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Albert Heijn levert in Amsterdam binnen 15 minuten

21/11/2017

Albert Heijn levert sinds kort op de Amsterdamse Zuidas online bestellingen binnen 15 minuten aan huis of op kantoor. Het maakt daarvoor gebruik van fietskoeriers en heeft met ahtogodelivery.nl een speciale website gelanceerd.

Back to top