Albert Heijn heeft beste mobiele applicatie. | RetailDetail

Albert Heijn heeft beste mobiele applicatie.

Albert Heijn heeft met zijn applicatie voor mobiele telefoons Appie de prijs gewonnen voor de beste mobiele app. Deze prijs werd uitgereikt in het kader van de Mobile Media & Marketing Awards op initiatief van onder meer dagblad DeTelegraaf.

 

Appie is naar schatting al zo'n driehonderdduizend keer gedownload uit de app-store van Apple en is sinds eind 2010 ook beschikbaar voor toestellen die draaien op het besturingssysteem Android. De afgelopen periode is het palet aan functionaliteiten verder uitgebreid. Zo kunnen door middel van de barcodescanner makkelijk boodschappenlijstjes worden samengesteld en in een aantal winkels exra informatie over producten worden aangevraagd.

 

Verder is het mogelijk de route door de winkel makkelijk samen te stellen en bevat de app toegang tot een enorme database met recepten.KLM won bij het gala de prijs voor de beste mobiele website, terwijl Autoweek de beste app voor een tablet heeft. De publieksprijs tenslotte ging naar Buienradar.

Albert Heijn heeft met zijn applicatie voor mobiele telefoons Appie de prijs gewonnen voor de beste mobiele app. Deze prijs werd uitgereikt in het kader van de Mobile Media & Marketing Awards op initiatief van onder meer dagblad DeTelegraaf.

 

Appie is naar schatting al zo'n driehonderdduizend keer gedownload uit de app-store van Apple en is sinds eind 2010 ook beschikbaar voor toestellen die draaien op het besturingssysteem Android. De afgelopen periode is het palet aan functionaliteiten verder uitgebreid. Zo kunnen door middel van de barcodescanner makkelijk boodschappenlijstjes worden samengesteld en in een aantal winkels exra informatie over producten worden aangevraagd.

 

Verder is het mogelijk de route door de winkel makkelijk samen te stellen en bevat de app toegang tot een enorme database met recepten.KLM won bij het gala de prijs voor de beste mobiele website, terwijl Autoweek de beste app voor een tablet heeft. De publieksprijs tenslotte ging naar Buienradar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.