‘Early bird’-actie voor RetailDetail Congress ‘The Future of Retail’ | RetailDetail

‘Early bird’-actie voor RetailDetail Congress ‘The Future of Retail’

‘Early bird’-actie voor RetailDetail Congress ‘The Future of Retail’

Het RetailDetail Congress wordt weer een topper: internationale sprekers Nils Müller, Gunter Pauli, Daniel Ropers en Piers Fawkes tonen u er de toekomst van de retail. Wie zich nu inschrijft, kan ook genieten van een vroegboekkorting van liefst 100 euro.

Het ergste moet nog komen?

Op 24 april organiseert RetailDetail voor de derde keer zijn jaarlijkse RetailDetail Congress, dit keer met als thema ‘The Future of Retail’. De retailsector wordt immers door elkaar geschud als nooit te voren: de invloed van het internet en e-commerce laat zich steeds meer voelen, terwijl de consument ook steeds ongrijpbaarder lijkt te worden. Heeft hij trouw uit zijn woordenboek geschrapt? Kent zijn prijsgevoeligheid nog grenzen?

 

Bovendien beweren goeroes dat de grootste veranderingen zelfs nog voor ons liggen. Neem dus alvast afscheid van het verleden en maak op het RetailDetail Congress kennis met de visie op de toekomst van internationaal befaamde topsprekers, zowel tijdens de vijf voorprogramma’s als op het hoofdprogramma.

 

Vier internationale innovatieleiders

Het hoofdprogramma brengt u deze vier ‘grote meneren’:

  • Nils Müller (CEO en oprichter van trendbureau TrendOne) trakteert u op een tijdsreis naar 2021 en schetst een uitermate levendig beeld van hoe ‘multichannel commerce’ er in de toekomst uit zal zien.
  • Daniel Ropers (managing director bij bol.com) deelt zijn vooruitziende visie op hoe de fysieke retailverkoop de dieperik in gaat en de ‘clicks’ blijven groeien tot we op termijn naar een 50-50-verdeling evolueren. Ook zijn motto ‘less is more’ licht hij graag toe: we gaan naar een retailwereld waar meer van minder verkopen de sleutel is.
  • Piers Fawkes (oprichter en hoofdredacteur van PSFK & voorzitter van PSFK Labs) helpt u de moderne shopervaring beter te begrijpen. Aan de hand van het ‘PSFK Future of Retail 2014’-rapport zal hij tonen hoe retailers op het juiste moment de juiste aanbieding kunnen doen, klanten toegang kunnen geven tot een ‘community’ voor advies en de gewenste service kunnen bieden.
  • Gunter Pauli (auteur, ondernemer en stichter van ZERI) heeft zich op zijn beurt gespecialiseerd in het ontwikkelen van competitieve zakenmodellen die niet alleen toelaten de beste producten aan de laagste prijzen aan te bieden, maar ook op meerdere vlakken winst te boeken – niet alleen financieel. Groene economie? Nee, blauwe economie is de toekomst.

 

 


Wil u dit evenement niet missen? Schrijf u dan nu in, en profiteer tot 9 april van een uitzonderlijke ‘early bird’-promotie: bespaar 100 euro en betaal slechts 295 euro in plaats van 395 euro voor uw toegang.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.

Nieuwe directie voor Xenos

08/05/2018

Blokker Holding heeft de verkoop van 110 Xenos-winkellocaties aan Casa nu formeel afgerond. De zestig resterende Xenos-winkels krijgen een nieuwe directie.