Bas van der Krogt nieuwe formulemanager bij Runnersworld | RetailDetail

Bas van der Krogt nieuwe formulemanager bij Runnersworld

Bas van der Krogt nieuwe formulemanager bij Runnersworld

Vanaf 4 juli gaat Bas van der Krogt aan de slag als nieuwe formulemanager bij sportwinkelketen Runnersworld. Momenteel is hij nog aan de slag als e-commercemanager bij Hoogvliet Supermarkten.

 

Veel ervaring in e-commerce

Onder leiding van Van der Krogt bouwde Hoogvliet zijn e-commerce-activiteiten uit met thuisbezorging en de mogelijkheid voor klanten om hun online bestellingen in de winkel verder aan te vullen met verse producten. Ook bij Runnersworld zal hij waarschijnlijk instaan voor een betere integratie van online en offline. Eerder werkte Van der Krogt ook al in e-commerce functies bij PostNL, Perry Sport, Pretium en Misco. Dat schrijft Twinkle.

 

“De focus van Bas heeft tijdens zijn carrière gelegen op bedrijven die vanuit een ‘offline wereld’ het veranderingsproces in gaan naar een seamless channel-benadering, waarbij offline nadrukkelijk met online wordt verbonden”, stelt Jan Willem Juffer, directeur van Intersport Nederland.

 

“De nieuwe formulemanager van Runnersworld was onder meer één van de grondleggers voor de online start van Perry, halverwege het eerste decennium van deze eeuw. Bas is dus niet geheel onbekend met de sportwereld", voegt Juffer daar nog aan toe.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.