Bever heropent vernieuwde winkel in Haarlem

Bever heropent vernieuwde winkel in Haarlem

Bever heropent vernieuwde winkel in Haarlem

Op 1 april heropent winkelketen Bever zijn vernieuwde vestiging in Haarlem. De winkel maakt daarbij gebruik van het premium-concept van de keten, waarbij de voordelen van online en offline winkelen zoveel mogelijk worden gecombineerd.

 

400 merken

De winkel in Haarlem heeft een oppervlakte van 1.800 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen, waar meer dan 400 outdoormerken te vinden zijn. Op de winkelvloer werd ook ruimte gemaakt voor speciale shop-in-shops van Fjällräven en het exclusieve, Britse rugzakkenmerk Millican.

 

Om het online aspect van Bever zoveel mogelijk naar de winkel te brengen, zijn er in het filiaal ook digitale servicepunten te vinden, voorzien van touchscreens. Daar kunnen klanten onder andere meer informatie vinden over de producten in de winkel.

 

Bovendien hebben ze zo ook toegang tot het volledige assortiment en kunnen producten die niet aanwezig zijn onmiddellijk online besteld worden. Die bestellingen worden gratis aan huis geleverd of kunnen in de winkel afgehaald worden.

 

Bever werd in 1977 opgericht en maakt ondertussen deel uit van de A.S. Adventure Group. Het beschikt momenteel over 40 filialen in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.