Bever heropent vernieuwde winkel in Haarlem

Bever heropent vernieuwde winkel in Haarlem

Bever heropent vernieuwde winkel in Haarlem

Op 1 april heropent winkelketen Bever zijn vernieuwde vestiging in Haarlem. De winkel maakt daarbij gebruik van het premium-concept van de keten, waarbij de voordelen van online en offline winkelen zoveel mogelijk worden gecombineerd.

 

400 merken

De winkel in Haarlem heeft een oppervlakte van 1.800 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen, waar meer dan 400 outdoormerken te vinden zijn. Op de winkelvloer werd ook ruimte gemaakt voor speciale shop-in-shops van Fjällräven en het exclusieve, Britse rugzakkenmerk Millican.

 

Om het online aspect van Bever zoveel mogelijk naar de winkel te brengen, zijn er in het filiaal ook digitale servicepunten te vinden, voorzien van touchscreens. Daar kunnen klanten onder andere meer informatie vinden over de producten in de winkel.

 

Bovendien hebben ze zo ook toegang tot het volledige assortiment en kunnen producten die niet aanwezig zijn onmiddellijk online besteld worden. Die bestellingen worden gratis aan huis geleverd of kunnen in de winkel afgehaald worden.

 

Bever werd in 1977 opgericht en maakt ondertussen deel uit van de A.S. Adventure Group. Het beschikt momenteel over 40 filialen in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.