BIC opent pop-up in Antwerpen | RetailDetail

BIC opent pop-upwinkel in Antwerpen

BIC opent pop-upwinkel in Antwerpen

Om de zestigste verjaardag te vieren van de BIC M10, het bekendste model van de balpennenfabrikant, opent BIC een pop-upwinkel in Antwerpen. De winkel, waar producten gekocht kunnen worden met zelfgetekend geld, is nog open tot 11 december.

Tekeningen van artiesten ter inspiratie

In de winkel zijn een aantal gadgets te vinden, zoals een boombox, Chinese lampionnen of een gigantisch schaakspel. Voor het zelfgetekende geld voorziet BIC flink wat balpennen, kleurpotloden, stiften en natuurlijk blanco BIC-geld. Daarnaast worden naast de M10 ook flink wat andere producten van BIC tentoongesteld in de winkel.

 

Om de bezoeker inspiratie te geven, hangen er in de winkel alvast tekeningen op van kunstenaars als Bart Van Dijck, Eva Cardon, Frodo De Decker, Jochem Van Gool en Kim Duchateau. De eerste persoon die een eigen biljet kwam ontwerpen is stadsgids Tanguy Ottomer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.