BIC opent pop-up in Antwerpen | RetailDetail

BIC opent pop-upwinkel in Antwerpen

BIC opent pop-upwinkel in Antwerpen

Om de zestigste verjaardag te vieren van de BIC M10, het bekendste model van de balpennenfabrikant, opent BIC een pop-upwinkel in Antwerpen. De winkel, waar producten gekocht kunnen worden met zelfgetekend geld, is nog open tot 11 december.

Tekeningen van artiesten ter inspiratie

In de winkel zijn een aantal gadgets te vinden, zoals een boombox, Chinese lampionnen of een gigantisch schaakspel. Voor het zelfgetekende geld voorziet BIC flink wat balpennen, kleurpotloden, stiften en natuurlijk blanco BIC-geld. Daarnaast worden naast de M10 ook flink wat andere producten van BIC tentoongesteld in de winkel.

 

Om de bezoeker inspiratie te geven, hangen er in de winkel alvast tekeningen op van kunstenaars als Bart Van Dijck, Eva Cardon, Frodo De Decker, Jochem Van Gool en Kim Duchateau. De eerste persoon die een eigen biljet kwam ontwerpen is stadsgids Tanguy Ottomer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

'Mishandelde' eenden weg bij Plus, wel in 'diervriendelijke' dons

06/07/2018

Er komt veel reactie op de beelden van hardhandig eendentransport bij Nederlandse pluimveehouders. Supermarktketen Plus haalt per direct al het eendenvlees van slachterij Tomassen Duck-To uit het schap, maar de dons blijkt ook in "diervriendelijk" beddengoed te zitten.

Koekjesmerk Jules Destrooper duikt op in Schiphol

05/07/2018

De Belgische koekjesfabrikant Jules Destrooper lanceert een reisgamma, ‘Global Travel Retail’, en opent daarvoor ook een tijdelijke winkel op Schiphol Airport. In de zomermaanden kunnen reizigers er speciale verpakkingen kopen.

“Fusie Karstadt en Kaufhof zo goed als rond”

05/07/2018

Het Canadese winkelconcern Hudson’s Bay heeft een deal met de Oostenrijkse Sigma Holding, eigenaar van de Duitse warenhuisketen Karstadt. Volgens Duitse media was een voorlopige overeenkomst getekend, volgens de Canadezen is het echter helemaal nog niet zo ver.

Wehkamp en BCC slaan handen in elkaar

05/07/2018

Onlineretailer Wehkamp en elektroketen BCC worden exclusieve alliantiepartners: vanaf oktober starten de formules een grote strategische samenwerking, die in fases steeds verder zal worden uitgebreid.