Bijenkorf scoort met Maffe Marathon

Bijenkorf scoort met Maffe Marathon

Warenhuisketen Bijenkorf rekent op een stormloop bij het uitverkoopspektakel Maffe Marathon, dat dinsdag om 18u van start zal gaan in Amsterdam . Naar verwachting zullen alleen de folders al door ongeveer een miljoen consumenten worden bekeken.

Duizenden prijzen bij opening

De Maffe Marathon is enkele jaren geleden door Bijenkorf gelanceerd om naast de Dwaze Dagen een tweede belangrijke omzetpiek te genereren voor de warenhuisketen. De aanbiedingen zijn sinds dit weekeinde via de Bijenkorf-app te lezen, terwijl de boekjes op 19 maart zijn thuisbezorgd bij houders van de klantenkaart van de dochteronderneming van de Britse Selfridges-groep.

 

Bij de opening zullen duizenden ballonnen uit de lucht vallen, die sleutels bevatten die recht geven op prijzen. Zo mogen drie winnaars samen met stylisten een nieuwe outfit ter waarde van 750 euro samenstellen en zijn er onder meer een iPod en accessoires van Seiko en Michael Kors te winnen.

 

De aanbiedingen bestaan uit een combinatie van afprijzingen en speciaal ingekocht assortiment van topmerken. De Maffe Marathon loopt tot en met zondag 7 april. Het motto van de Maffe Marathon voor dit jaar is 'Ontdek je Verlangens'.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bruna verwacht beterschap ondanks nieuwe verliezen

19/09/2017

Boekwinkelketen Bruna blijft de verliezen opstapelen. Volgens het Financieele Dagblad kwam er in 2016 opnieuw een malus van zeven miljoen euro in de tabellen terecht, net als het jaar voordien. Toch zou er vanaf dit jaar beterschap zijn.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Detailhandel groeit met 4,5 procent in juli

15/09/2017

In juli is de omzet in de Nederlandse detailhandel met 4,5% gegroeid. Het volume ging er daarbij met 4% op vooruit. De online sector blijft veruit het snelst groeien (+21%), waarbij multichannelretailers (nog) sneller groeiden dan pure players (+20%).

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Picnic ziet ook rol als dienstverlener

14/09/2017

Online supermarkt Picnic ziet voor zichzelf in de toekomst ook een rol als dienstverlener weggelegd, waarbij de vloot elektrische voertuigen ook ingezet kan worden om leveringen te doen voor andere partijen.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Back to top