bpost vergroot zijn netwerk aan afhaalpunten | RetailDetail

bpost vergroot zijn netwerk aan afhaalpunten

bpost vergroot zijn netwerk aan afhaalpunten

(publireportage) Gemak speelt een steeds grotere rol bij online shopping en de huidige consument weet exact wat hij wil: zelf bepalen waar en wanneer zijn aankopen geleverd worden. bpost blijft dan ook zijn netwerk aan afhaalpunten verder uitbreiden.

 

Duizend extra afhaalpunten

Naast het reeds bestaande netwerk van 1300 bpost pick-up punten worden er vanaf 19 februari zo maar eventjes 1000 extra afhaalpunten bijgevoegd, dankzij de integratie van de kariboo!– spots in het bpost netwerk.

 

Met een totaal van 2300 afhaalpunten biedt bpost het grootste afhaalnetwerk in België om online bestelde pakjes af te halen of terug te sturen.

 

De densiteit van dit netwerk biedt niets dan voordelen aan de online shopper, want wat betreft nabijheid is het bpost netwerk niet te kloppen.

 

Een pick-up punt is immers nooit verder weg dan 6 minuten: zij het te voet in de stad, of met de auto in een landelijke omgeving. Altijd is er een afhaalpunt in de buurt: een postkantoor, een postpunt of kariboo!-spot (in de supermarkt, tankstation, krantenwinkel,…)

 

Ook de openingstijden worden veel flexibeler dankzij de integratie van het kariboo! netwerk. Vroege vogels kunnen vanaf nu terecht in heel wat afhaalpunten die reeds geopend zijn voor 8u00. Ook de openingsuren ’s avonds, op zaterdag en op zondag worden flexibeler.

 

Webshops kunnen de kariboo!-spots trouwens heel makkelijk en volledig kosteloos integreren via eenvoudige en snelle plug-ins.

 

 

Meer informatie over de leveringsmogelijkheden van bpost vind je hier.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

'Mishandelde' eenden weg bij Plus, wel in 'diervriendelijke' dons

06/07/2018

Er komt veel reactie op de beelden van hardhandig eendentransport bij Nederlandse pluimveehouders. Supermarktketen Plus haalt per direct al het eendenvlees van slachterij Tomassen Duck-To uit het schap, maar de dons blijkt ook in "diervriendelijk" beddengoed te zitten.

“Fusie Karstadt en Kaufhof zo goed als rond”

05/07/2018

Het Canadese winkelconcern Hudson’s Bay heeft een deal met de Oostenrijkse Sigma Holding, eigenaar van de Duitse warenhuisketen Karstadt. Volgens Duitse media was een voorlopige overeenkomst getekend, volgens de Canadezen is het echter helemaal nog niet zo ver.

Wehkamp en BCC slaan handen in elkaar

05/07/2018

Onlineretailer Wehkamp en elektroketen BCC worden exclusieve alliantiepartners: vanaf oktober starten de formules een grote strategische samenwerking, die in fases steeds verder zal worden uitgebreid.