Colruyt Group opent 3 winkels op 1 plek | RetailDetail

Colruyt Group opent 3 winkels op 1 plek

Colruyt Group opent 3 winkels op 1 plek

De Colruyt Group opent in Mol binnenkort een vestiging van Bio-Planet, Dreamland en Dreambaby op één locatie. Het heeft daarvoor een volledig nieuw pand neergepoot op de voormalige locatie van Center Shop.

Efficiënter

De nieuwe winkels openen op 25 oktober hun deuren en zullen samen goed zijn voor een dertigtal jobs. Door samen te werken wil Colruyt Group dat de ketens efficiënter en kostenbewuster worden. Eerder werden al gelijkaardige projecten geopend in Namen en Charleroi.

 

Voor Bio-Planet is het de 27e winkel in België en na Turnhout ook de tweede keer dat de bioketen naar de Kempen komt. De winkel heeft een oppervlakte van 650 m², waar meer dan 6.000 producten worden aangeboden. Elke maand worden er ook een zestigtal nieuwe producten geïntroduceerd. Net als bij alle andere vestigingen van Bio-Planet werd ook in Mol de nodige aandacht geschonken aan duurzaamheid, met onder andere een milieuvriendelijke koelinstallatie.

 

Speelgoedketen Dreamland opent in Mol zijn 46e winkel, terwijl Dreambaby al toe is aan vestiging 26. Tijdens de eerste dagen zullen zowel bij Dreamland als bij Dreambaby een aantal speciale activiteiten en acties te vinden zijn, om de opening te vieren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

KantoorExpert koopt Office Centre van Staples

21/06/2018

KantoorExpert wil de 39 Nederlandse vestigingen van Office Centre overnemen van Staples. De leverancier van kantoorbenodigdheden uit Soest zou zo’n 40 miljoen euro veil hebben voor Office Centre.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.