Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen | RetailDetail

Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Countdown naar RetailDetail Omnichannel Congress 2017 begonnen

Op 2 februari is het opnieuw tijd voor het RetailDetail Omnichannel Congress 2017: een dag boordevol interessante sprekers met als uitsmijter de toekenning van de bpost Omnichannel Award.

Bpost Omnichannel Award

Na de voorprogramma's voor de middag, die focussen op marketing en fysieke winkelbeleving in tijden van e-commerce,  schotelt het RetailDetail Omnichannel Congress met Ferran Reverter Planet (COO Media-Saturn en CEO Media Markt Iberica) en Saskia Van Uffelen (CEO van Ericsson Belux en Vrouw van het Jaar 2011) nog twee heel interessante specialisten voor. Het volledige programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

 

Daarna is het bijna tijd voor een netwerkborrel, maar niet nadat eerst nog de bpost Omnichannel Award wordt uitgereikt. Het publiek kan kiezen tussen drie bedrijven die op een vooruitstrevende manier online en offline proberen te verenigen: Hunkemöller, Juttu en Media Markt.

 

Klanten in tijden van e-commerce

In een omnichannelwereld staat immers niet langer het product of het merk centraal, maar is de klant de basis van alles. Maar hoe bereik je die klant nu eigenlijk het best? Waar en op welke manier spreek je de consument het best aan en hoe zorg je voor een consistente marketing, met één verhaal en één imago, over alle kanalen heen? En hoe zorg je ervoor dat je winkels een plek van beleving zijn, waar shoppers unieke ervaringen opdoen?

 

Het RetailDetail Omnichannel Congress 2017 vindt op 2 februari plaats in Urban City in Antwerpen. Wil u zich nog inschrijven? Klik dan snel hier!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Fnac Darty en MediaMarkt Saturn sluiten inkoopalliantie

16/05/2018

De Franse elektronicaretailer Fnac Darty, de groep achter het Belgische Vanden Borre en het Nederlandse BCC, heeft een inkoopalliantie gesloten met concurrent MediaMarkt Saturn.