Dag van de klant en Sunday shopday worden Weekend van de klant | RetailDetail

Dag van de klant en Sunday shopday worden Weekend van de klant

Dag van de klant en Sunday shopday worden Weekend van de klant

UNIZO, Comeos en UCM hebben besloten om de verschillende concepten van Dag van de klant en Sunday Shopday om te vormen tot het overkoepelende Weekend van de klant, dat vanaf nu elk jaar zal worden georganiseerd.

Klant bedanken

Het Weekend van de klant zal telkens in het eerste weekend van oktober worden georganiseerd, in Vlaanderen door UNIZO en Comeos, terwijl in Wallonië UCM samen met Comeos de kar zal trekken. In Brussel werken de drie partijen samen. Tijdens die weekends zullen handelaars verschillende activiteiten organiseren om hun klanten te bedanen. “Het is dankzij hen dat we nu naar de toekomst kunnen kijken en positieve projecten als het Weekend van de Klant kunnen organiseren”, zegt Karel Van Eetvelt, gedelegeerd bestuurder van UNIZO.

 

Voor de eerste editie zijn Bancontact en Worldline de hoofdpartners. “Consumenten betalen vandaag meer en meer met de kaart. Tijdens het Weekend van de Klant willen we ook onze klanten, de handelaren zelf, extra verwennen. En daarom biedt Worldline het hele weekend lang al zijn klanten gratis Bancontact-transacties tot en met 5 euro aan”, zegt Eric Spapens, directeur marketing van Worldline.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.