De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen! | RetailDetail

De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

De kracht van je fysieke winkel: prikkel àlle zintuigen!

(publireportage) Je klant zoekt en koopt via verschillende kanalen. Online is hierbij ongetwijfeld belangrijk, maar onderschat de kracht van je fysieke winkel niet!

Met een goede omnichannelstrategie verenig je het beste van on- en offline en zorg je voor één consistent verhaal over alle kanalen heen. Want eenzelfde merkbeleving, daar draait omnichannel om! En met je offline winkel kan je iets wat online shops nooit zullen evenaren: een prikkeling van álle zintuigen.

 

Met deze whitepaper bieden we vijf inzichten rond omnichannel. Wat verwacht je klant? Hoe overtref je deze verwachtingen? Download nu je gratis paper en laat je inspireren door cases als Hunkemöller en Jeans Centre.

 

Download hier je gratis whitepaper.

 

Meer info: bezoek onze website solutions.dobit.com of contacteer ons 014 285 785.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.