De toekomst van e-logistics | RetailDetail

De toekomst van e-logistics

De toekomst van e-logistics
PostNL

(publireportage) Wat zijn de consumententrends van dit moment? Hoe speel ik hierop in? Hoe boost ik mijn webshop? Wat is de beste manier om de last mile in te vullen? Als webwinkelier wordt u continu met dergelijke vragen geconfronteerd.


Volg gratis de Benelux Masterclass over e-commerce & logistiek

 

Op donderdag 3 mei 2018 gaat PostNL graag dieper in op deze onderwerpen. U bent van harte uitgenodigd op de Benelux Masterclass E-Logistics (Campus Drie Eiken, UA, Wilrijk), een initiatief van PostNL België, in nauwe samenwerking met de afdeling Supply Chain van de Antwerp Management School.
 

De rode draad doorheen de middag wordt de toekomst van e-logistics. We snijden enkele 'hot topics' aan, waaronder stadsdistributie, de last mile en het winkelen van de toekomst. PostNL kijkt, samen met andere experts, naar de ontwikkelingen, kansen en trends op dit gebied.
 

Bevestigde sprekers zijn Peter Somers, CEO bij RetailDetail, Caroline Prick, Lead Business Development Last Mile bij Bol.com, prof. Dr. Tom Van Woensel, Academic Director Supply Chain bij Antwerp Management School en Rudy Van Rillaer, Managing Director PostNL België.
 

Inschrijven doet u op de registratiepagina. U vindt er tevens het volledige programma, een gedetailleerde locatiebeschrijving, een campusplan en overige praktische details .
 

Tot dan!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.

Ahold Delhaize groeit vooral online

09/05/2018

Fusiegroep Ahold Delhaize blikt terug op een degelijk eerste kwartaal dankzij een ommekeer in België, goede prestaties in de Verenigde Staten en een sterke groei online. Ongunstige wisselkoersen bederven het feestje een beetje.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.