Delete Professionals in Waxing opent drie nieuwe salons | RetailDetail

Delete Professionals in Waxing opent drie nieuwe salons

 Delete Professionals in Waxing opent drie nieuwe salons

Delete Professionals in Waxing opent in mei drie nieuwe salons: op 13 mei in Eindhoven, op 14 mei in Laren en op 21 mei op de Amsterdamse Zuidas. De keten van waxsalons wil de komende drie jaar ook vestigingen openen in andere landen.

Groeien met kapitaalinjectie

Delete Professionals in Waxing is met een jaaromzet van 2,5 miljoen euro marktleider in Nederland. Het bedrijf telt 120 medewerkers en voert maandelijks zo’n 10.000 waxbehandelingen uit. De keten wil in de komende drie jaar ook salons openen in andere Noord-Europese landen. Delete, opgericht in 2010, heeft op dit moment zeven vestigingen in onder andere Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Den Bosch. In Amsterdam opent over enkele weken een vierde locatie.

 

Delete is een keten van waxsalons waar vrouwen en mannen terecht kunnen voor professionele waxbehandelingen, van een Brazilian Wax over het ontharen van benen, oksels, gezicht en rug tot het waxen en stylen van de wenkbrauwen. Alle medewerkers, de zogenaamde Wax Angels, worden intensief getraind bij de Delete Academy. De salons werken met producten uit eigen productlijn die speciaal zijn ontwikkeld voor waxbehandelingen

 

De keten maakte gisteren ook bekend een kapitaalinjectie te hebben ontvangen van 1,5 miljoen euro om verdere expansie van de snel groeiende keten van waxsalons mogelijk te maken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.