Event: de toekomst van e-commerce | RetailDetail

Event: de toekomst van e-commerce

Event: de toekomst van e-commerce

(publireportage) E-commerce in België staat voor grote uitdagingen. Willen we ècht meespelen, dan is het immers nodig om landen als Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk bij te benen. 

Nog enkele plaatsen beschikbaar

'Digital agency' Wijs brengt samen met Jorg Snoeck van RetailDetail de uitdagingen in kaart tijdens een inspirerend e-commerce-event op 25 april. In een open panelgesprek gaan ze op zoek naar antwoorden op vragen als:


•    Waar staan we vandaag?
•    Wat is de toekomstvisie?
•    Hoe zetten we onze organisatiestructuren en resources optimaal in?


Met dit e-commerce-event wil Wijs actief meebouwen aan een e-commerce maturitymodel. Want het agentschap gelooft oprecht dat ook de Belgische webshops alles in zich hebben om mee te spelen met de groten. 
Voor het event in de namiddag (14u tot 16u30) zijn er nog 5 plaatsen beschikbaar. Ben jij ook nieuwsgierig naar de toekomst van e-commerce? Schrijf je dan hier in voor vrijdag 19/04! 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.