Flexmail en Addemar fuseren | RetailDetail

Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar, twee bedrijven die zich bezig houden met e-mailmarketing, gaan fuseren. Samen worden ze de grootste Belgische speler in de markt. Ze zullen ongeveer 30 personen te werk stellen.

“Sterker investeren en innoveren”

“De fusie brengt tal van voordelen met zich mee”, zegt Jacqueline Mahieux, één van de oprichters van Flexmail. “Samen hebben we als team alle kennis en ervaring in huis om nog sterker in het platform te investeren en te innoveren met nieuwe features. Onze klanten zullen hier volop de vruchten van kunnen plukken.”

 

Het doel van de fusie is om nog betere ondersteuning te bieden aan de gebruikers, zowel op vlak van advies als opleiding. “Binnen onze markt willen we ons nog meer richten op integraties met externe systemen, en op de verdere uitbouw van onze bestaande marketing automation en targeting mogelijkheden. Zo kunnen we onze gebruikers alle tools in handen geven om doelgerichte campagnes op te zetten.”

 

Zowel Addemar als Flexmail hebben zich gespecialiseerd in geautomatiseerde e-mailcampagnes en systeemintegratie, met een sterke focus op gebruiksgemak, flexibiliteit en service. Tot hun klanten behoren bedrijven als Toerisme Vlaanderen, Total, BKCP Bank, Telenet, Luminus en Bpost.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

KantoorExpert koopt Office Centre van Staples

21/06/2018

KantoorExpert wil de 39 Nederlandse vestigingen van Office Centre overnemen van Staples. De leverancier van kantoorbenodigdheden uit Soest zou zo’n 40 miljoen euro veil hebben voor Office Centre.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Hema opent eerste winkel in Berlijn

15/06/2018

Hema heeft zijn eerste Berlijnse winkel geopend, alweer de vijftiende in Duitsland.Hema ziet in Duitsland een belangrijke groeimarkt: reeds volgende maand opent de de keten haar tweede Berlijnse winkel.