The Future Of Shopping is Managementboek van het Jaar

The Future Of Shopping is Managementboek van het Jaar

Met grote trots mag RetailDetail aankondigen dat de titel Managementboek van het jaar 2018 gaat naar het boek The Future Of Shopping: Waar iedereen retailer is van Pauline Neerman en Jorg Snoeck.

 

Vertalingen op komst

De winnaar werd donderdagavond 19 april bekend gemaakt tijdens het jaarlijkse Managementboekengala in Rotterdam. The Future Of Shopping verscheen eind 2017. In het boek buigen de auteurs zich over alle grote vragen in de retailsector, gaande van hoe merken aansluiting kunnen vinden bij de Nieuwe Consument tot de toekomst van kweekvlees in de supermarkt. De titel Managementboek van het Jaar, een initiatief van online boekhandel Managementboek.nl, werd dit jaar voor de vijftiende maal uitgereikt. In al die tijd waren er maar twee Vlaamse winnaars. In 2015 won Gino Van Ossel met zijn boek Omnichannel in retail.

 

Een uitgebreid interview met de auteurs vind je hier. Het boek is verkrijgbaar in de betere boekhandel of je kan het hier online bestellen. Een Franse, Engelse en zelfs Chinese vertaling zitten nu in de pijplijn. Medeauteur Jorg Snoeck geeft bovendien een keynote op het komende RetailDetail Congress op 26 april in Schelle. Er zijn nog enkele tickets!