Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers | RetailDetail

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers
Foto RetailDetail

Is jouw bedrijf helemaal klaar voor de omnichannel-shopper? RetailDetail organiseert op 19 april een hands-on workshop voor retailers. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!

 

Naadloze klantbeleving

Omnichannel-shoppers spenderen gemiddeld 15% tot 30% meer dan traditionele shoppers. Om deze shoppers optimaal te bedienen, heb je een geïntegreerd omnichannel marketingteam nodig dat een naadloze klantbeleving garandeert over alle kanalen heen. Hoe je dat aanpakt, leer je tijdens de interactieve workshop Go Omnichannel! op 19 april 2018.  
 

Wat staat er op het programma? Carole Lamarque (Duval Union) confronteert de deelnemers met drie cruciale vragen: Hoe verhouden je digitale prestaties zich tot concurrenten? Welke investeringen op korte en lange termijn moet je doen om je omzetgroei te verbeteren dankzij je omnichannel-prestaties? Hoe evolueren je prestaties maand na maand, zodat teams en partners kunnen aangestuurd worden? Een handige omnichannel ‘one pager’ brengt je uitdagingen en touchpoints in kaart.
 

Roland Mulder van Gamechangerz helpt retailers met een ‘maturity check’: de ‘Go Omnichannel Scan’ geeft je inzicht in de uitdagingen voor jouw organisatie. Welke stappen moet je bedrijf nog zetten om omnichannel-proof te worden? Hoe verander je succesvol in een klantgerichte omnichannel-organisatie, waarmee begin je? Wat is hiervoor nodig? Aan de hand van praktijkcases en een quiz krijgen deelnemers een aantal take-aways om mee aan de slag te gaan in de eigen organisatie.
 

Bovendien beleef je de klantreis van de toekomst tijdens een rondleiding in RetailDetail Home, het unieke innovatieplatform van RetailDetail waar je de nieuwste technologische evoluties zelf kan uitproberen.
 

Deelnemen aan de Go Omnichannel! workshop? Klik hier om je in te schrijven. Opgelet: wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt. Deze workshop is bestemd voor retailers.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.