Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers | RetailDetail

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers
Foto RetailDetail

Is jouw bedrijf helemaal klaar voor de omnichannel-shopper? RetailDetail organiseert op 19 april een hands-on workshop voor retailers. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!

 

Naadloze klantbeleving

Omnichannel-shoppers spenderen gemiddeld 15% tot 30% meer dan traditionele shoppers. Om deze shoppers optimaal te bedienen, heb je een geïntegreerd omnichannel marketingteam nodig dat een naadloze klantbeleving garandeert over alle kanalen heen. Hoe je dat aanpakt, leer je tijdens de interactieve workshop Go Omnichannel! op 19 april 2018.  
 

Wat staat er op het programma? Carole Lamarque (Duval Union) confronteert de deelnemers met drie cruciale vragen: Hoe verhouden je digitale prestaties zich tot concurrenten? Welke investeringen op korte en lange termijn moet je doen om je omzetgroei te verbeteren dankzij je omnichannel-prestaties? Hoe evolueren je prestaties maand na maand, zodat teams en partners kunnen aangestuurd worden? Een handige omnichannel ‘one pager’ brengt je uitdagingen en touchpoints in kaart.
 

Roland Mulder van Gamechangerz helpt retailers met een ‘maturity check’: de ‘Go Omnichannel Scan’ geeft je inzicht in de uitdagingen voor jouw organisatie. Welke stappen moet je bedrijf nog zetten om omnichannel-proof te worden? Hoe verander je succesvol in een klantgerichte omnichannel-organisatie, waarmee begin je? Wat is hiervoor nodig? Aan de hand van praktijkcases en een quiz krijgen deelnemers een aantal take-aways om mee aan de slag te gaan in de eigen organisatie.
 

Bovendien beleef je de klantreis van de toekomst tijdens een rondleiding in RetailDetail Home, het unieke innovatieplatform van RetailDetail waar je de nieuwste technologische evoluties zelf kan uitproberen.
 

Deelnemen aan de Go Omnichannel! workshop? Klik hier om je in te schrijven. Opgelet: wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt. Deze workshop is bestemd voor retailers.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.