(publireportage) Animaties worden in e-mailmarketing steeds vaker ingezet, omdat ze (indien goed gebruikt) de boodschap kracht kunnen bijzetten. Aan de hand van 10 inspirerende praktijkvoorbeelden laat Mailplus zien hoe je dit het best aanpakt.
Animaties brengen mails tot leven
Animaties in e-mailcampagnes brengen de inhoud van een e-mail tot leven en kunnen de inhoud verduidelijken. Denk hierbij maar aan een proces of stappenplan, of aan een trailer van een video of film.
In de bundel die Mailplus, de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment, heeft samengesteld, wordt de kracht van dergelijke animaties aangetoond met sterke voorbeelden, zowel uit de retail als uit andere toonaangevende sectoren.
De volgende e-mailmarketingcampagnes komen in de kennisbundel aan bod:
- Rituals
- Holland America Line
- Draft
- Mr Porter
- Netflix
- Loft
- Sprout Social
- GAP Europa
- DBoden
- SKY – Game of Thrones