Hardloopketen Runnersworld gaat na 25 jaar 'voor goud'

Hardloopketen Runnersworld gaat na 25 jaar 'voor goud'

Hardloopketen Runnersworld bestaat dit jaar een kwart eeuw en viert dat met het jubileumthema 'We gaan voor goud'. Bovendien komen er uiteraard feestacties, met onder andere een zeer toepasselijke 25 procent korting op een aantal schoenen.

Gespecialiseerde hardlopers

Runnersworld startte in 1988 als samenwerking van een aantal fervente lopers en eigenaren van sportwinkels. De keten heeft inmiddels meer dan twintig winkels in heel Nederland, die zich richten op recreatieve en (semi)professionele hardlopers. De hardloopketen is in 25 jaar dan ook uitgegroeid tot marktleidende hardloopspeciaalzaak van Nederland.

 

Alle Runnersworld-medewerkers zijn trouwens ook zelf ervaren hardlopers, wat klanten moet geruststellen dat ze betrouwbaar advies krijgen. Vanwege die klantvriendelijke opstelling ontving Runnersworld de ING Retail Jaarprijs als Beste Winkelketen Sport in 2007, 2010, 2011 en 2012.

 

Volgens formulemanager Damy Rutjes van Runnersworld richt de keten zich op verdere professionalisering van de webshop en het introduceren van innovatieve winkelmogelijkheden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


"Amazon bijna klaar om kassaloze Go te lanceren"

20/11/2017

Volgens sommige bronnen werft Amazon momenteel bouwmanagers en marketeers aan voor zijn Amazon Go-team. Dat wijst er mogelijk op dat de supermarkt zonder personeel nu ook echt in de startblokken staat.

Mark Thomson (Zebra): "De tools voor de toekomst zijn al voorhanden"

17/11/2017

Volgens Mark Thomson, director of retail industry solutions bij Zebra, verandert de retail in de nabije toekomst ingrijpender dan in de voorbije vijftig jaar bij elkaar opgeteld. Tegen 2020 zal de connectiviteit met klanten immers groter zijn dan ooit, wat een uiterst persoonlijke winkelervaring mogelijk maakt. 

Qrf Beste Winkelketen van België en Qrf Webshop Awards: spanning stijgt!

16/11/2017

Op donderdag 23 november is het zover: op die avond worden de winnaars van de ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ en ‘Qrf Webshop Awards’ bekendgemaakt tijdens de RetailDetail Night. 

Barbie wijst G.I. Joe & Co (voorlopig?) af

16/11/2017

Speelgoedreus Mattel zou het overnamebod door concurrent Hasbro hebben afgewezen, schrijft persbureau Reuters op basis van bronnen dicht bij het dossier. Welke gevolgen dat heeft, is vooralsnog onduidelijk.

“Menselijke factor onderbelicht in omnichannelretail”

16/11/2017

Als zaakvoerder van het digitale retailbureau Kega is Kees Verkade begaan met consistente merkbeleving. De rol van het winkelpersoneel in het creëren van een optimale customer journey, zowel online als offline, trekt zijn aandacht.

Henkel verhoogt omzetverwachting voor 2017

15/11/2017

Henkel rondt voor het eerst de kaap van vijftien miljard euro voor zijn omzet over negen maanden. Door de sterke prestaties verhoogt het bedrijf zijn omzet- en winstverwachting.

Back to top