Hardloopketen Runnersworld gaat na 25 jaar 'voor goud'

Hardloopketen Runnersworld gaat na 25 jaar 'voor goud'

Hardloopketen Runnersworld bestaat dit jaar een kwart eeuw en viert dat met het jubileumthema 'We gaan voor goud'. Bovendien komen er uiteraard feestacties, met onder andere een zeer toepasselijke 25 procent korting op een aantal schoenen.

Gespecialiseerde hardlopers

Runnersworld startte in 1988 als samenwerking van een aantal fervente lopers en eigenaren van sportwinkels. De keten heeft inmiddels meer dan twintig winkels in heel Nederland, die zich richten op recreatieve en (semi)professionele hardlopers. De hardloopketen is in 25 jaar dan ook uitgegroeid tot marktleidende hardloopspeciaalzaak van Nederland.

 

Alle Runnersworld-medewerkers zijn trouwens ook zelf ervaren hardlopers, wat klanten moet geruststellen dat ze betrouwbaar advies krijgen. Vanwege die klantvriendelijke opstelling ontving Runnersworld de ING Retail Jaarprijs als Beste Winkelketen Sport in 2007, 2010, 2011 en 2012.

 

Volgens formulemanager Damy Rutjes van Runnersworld richt de keten zich op verdere professionalisering van de webshop en het introduceren van innovatieve winkelmogelijkheden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bruna verwacht beterschap ondanks nieuwe verliezen

19/09/2017

Boekwinkelketen Bruna blijft de verliezen opstapelen. Volgens het Financieele Dagblad kwam er in 2016 opnieuw een malus van zeven miljoen euro in de tabellen terecht, net als het jaar voordien. Toch zou er vanaf dit jaar beterschap zijn.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Detailhandel groeit met 4,5 procent in juli

15/09/2017

In juli is de omzet in de Nederlandse detailhandel met 4,5% gegroeid. Het volume ging er daarbij met 4% op vooruit. De online sector blijft veruit het snelst groeien (+21%), waarbij multichannelretailers (nog) sneller groeiden dan pure players (+20%).

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Picnic ziet ook rol als dienstverlener

14/09/2017

Online supermarkt Picnic ziet voor zichzelf in de toekomst ook een rol als dienstverlener weggelegd, waarbij de vloot elektrische voertuigen ook ingezet kan worden om leveringen te doen voor andere partijen.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Back to top