Hema komt met unieke shoppingsite | RetailDetail

Hema komt met unieke shoppingsite

Hema komt met unieke shoppingsite

Warenhuisketen Hema opent eind oktober een besloten shoppingsite voor lastminutereizen. Toegang tot de spectaculaire aanbiedingen voor onder meer stedentrips en hotelovernachtingen is alleen mogelijk voor klanten die jaarlijks 29 euro betalen. 

Volgens het vakblad Reisrevue zullen er ook vliegtickets met stevige kortingen worden verkocht. Voorwaarde bij alle aanbiedingen is wel dat de koper binnen zeven dagen moet vertrekken.

Hema gaat de nieuwe winkel via promotiemateriaal in de winkels onder de aandacht van de klanten brengen. Het is nog onduidelijk met welke partners het warenhuisbedrijf gaat samenwerken. Hema verkocht al langer tegoedbonnen voor uitstapjes en korte vakanties.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Thierry Moubax (bpost): "Wie de boot niet wil missen, moet snel schakelen."

20/04/2018

Nog een grote naam voor het RetailDetail Congress van 26 april: bpost-marketingtopman Thierry Moubax zal er zijn visie geven over hoe marketing en handel in het algemeen ingrijpend zullen veranderen door de 'boom' in e-commerce.

The Future Of Shopping is Managementboek van het Jaar

20/04/2018

Met grote trots mag RetailDetail aankondigen dat de titel Managementboek van het jaar 2018 gaat naar het boek The Future Of Shopping: Waar iedereen retailer is van Pauline Neerman en Jorg Snoeck.

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.

Kijkshop probeert doorstart met KijkBijMij

18/04/2018

Warenhuisformule Kijkshop ging begin dit jaar over de kop, maar het Zweedse moederbedrijf TheOne wil het bedrijf met zijn consumentenplatform KijkBijMij nog een bescheiden doorstart geven.