Hema opnieuw meest onmisbare merk van Nederland | RetailDetail

Hema opnieuw meest onmisbare merk van Nederland

Hema opnieuw meest onmisbare merk van Nederland

Hema is voor de achtste keer op rij verkozen tot de nummer 1 in de EURIB Top-100 Onmisbare Merken. De andere bedrijven in de top-3 zijn online retailer Bol.com en de Zweedse woonketen Ikea.

Nieuwe campagne

"We zijn erg trots dat onze klanten ook dit jaar Hema het meest onmisbare merk van Nederland vinden. Een compliment waar we met de #onmisbaarHEMA-campagne op inspelen", zegt Adriana Hoppenbrouwer, format marketing director bij Hema.


Met die nieuwe campagne roept Hema zijn klanten op om via sociale media een foto te delen met zijn of haar meest onmisbare Hema-product. Klanten die deelnemen aan de actie maken daarbij kans op een waardebon van Hema.


Hema werd in 1926 opgericht in Nederland. Ondertussen heeft het bijna 700 winkels in 7 landen en heeft het 11.000 werknemers in dienst. Hema richtte onlangs al zijn winkels opnieuw in, om opnieuw meer klanten naar de winkels te lokken. Daarnaast zet het steeds meer in op internationale expansie, waarbij er meer winkels worden geopend in het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Frankrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

'Mishandelde' eenden weg bij Plus, wel in 'diervriendelijke' dons

06/07/2018

Er komt veel reactie op de beelden van hardhandig eendentransport bij Nederlandse pluimveehouders. Supermarktketen Plus haalt per direct al het eendenvlees van slachterij Tomassen Duck-To uit het schap, maar de dons blijkt ook in "diervriendelijk" beddengoed te zitten.