Herman Van Beveren treedt af als CEO van Decathlon

Herman Van Beveren treedt af als CEO van Decathlon

Herman Van Beveren treedt af als CEO van Decathlon

Herman Van Beveren heeft besloten om af te treden als CEO van Decathlon België. Hij gaat een andere internationale functie invullen bij het sportwinkelbedrijf en wordt opgevolgd door Faustino Rabasot.

Leiding over fietsenmerk BTWIN

Herman Van Beveren is al 21 jaar aan de slag bij Decathlon, waarvan de laatste acht jaar als CEO van Decathlon België. Vanaf oktober gaat hij aan de slag als internationaal merkdirecteur van Decathlons fietsenhuismerk BTWIN.

 

“Een performante ploeg is al actief bij BTWIN en samen met deze ploeg wil ik alles in het werk stellen om onze stadsfietsen te optimaliseren en nog beter af te stemmen zodat verplaatsingen onder 15 kilometer door iedereen spontaan met de fiets afgelegd worden”, aldus Van Beveren. “Samen met het team is het onze doelstelling om innovatieve fietsoplossingen aan te bieden die beantwoorden aan de vraag van alle klanten met oog voor optimale veiligheid en tegen de beste prijs/kwaliteitverhouding.”

 

Van Beveren was tijdens zijn bewind verantwoordelijk voor de groei van het merk in België naar 27 winkels en meer dan 2.500 medewerkers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.