Laatste kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop! | RetailDetail

Laatste kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop!

Laatste kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop!

Een week na het beëindigen van de 'early bird'-actie voor het RetailDetail Congress is de derde editie van RetailDetails vlaggenschip bijna helemaal uitverkocht. Wil u er toch nog bij zijn, is snel handelen de boodschap!

Rijk gestoffeerd internationaal programma

Dat het congres naar goede gewoonte uitverkocht is, is natuurlijk geen verrassing: met vier indrukwekkende topsprekers, een retailprof als moderator en vier interessante toegespitste voorprogramma's profileert deze gelegenheid zich meer en meer als hét retailnetwerkmoment van de Benelux, waarin het nuttige bovendien aan het aangename kan worden gekoppeld.

 

Wilt u alles weten over de 'nieuwe consument', de toekomst van het adverteren (door het gerenommeerde reclamebureau Duval Guillaume), designgericht denken in de retail of de digitale transformatiestorm die door de retail raast, bent u van harte welkom voor het namiddagprogramma, dat start om 13u.

 

Het avondprogramma is internationaler gericht, met Nils Müller (Trendone) die ons laat zien hoe de retailwereld er binnen tien jaar gaat uitzien, Gunter Pauli die uitlegt waarom 'blauwe economie' zo veel interessanter is dan de groene en Daniel Ropers die mag komen demonstreren waarom bol.com zo uitstekend presteert in e-tail en omnichannel. Ook 'mobile shopping-goeroe' Piers Fawkes zal zijn licht laten schijnen over hoe retailers daar nu mee om moeten.

 

 

 

Het RetailDetail Congress vindt plaats op donderdag om 24 april: het hoofdprogramma begint om 16u, de voorprogramma's – die in de toegangsprijs inbegrepen zitten – vangen aan om 13u. De laatste kaarten zijn beschikbaar op onze events-pagina. Of toch nog even, want vol is vol!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Chinese internetreus JD.com dit jaar van start in Europa

23/07/2018

Topman Richard Liu van JD.com wil ook op de Europese markt de concurrentie aangaan met Amazon en Alibaba. In Frankrijk heeft de retailer een logistiek centrum gebouwd, en nog voor het einde van het jaar wordt het bedrijf operationeel in Duitsland.

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.