Nieuwe marketingdirecteur Blokker komt van de Bijenkorf

Nieuwe marketingdirecteur Blokker komt van de Bijenkorf

Vanaf 1 februari 2016 treedt Robert Bohemen aan als de nieuwe directeur formule en marketing bij Blokker. Hij is momenteel nog aan de slag als chief marketing officer bij warenhuisketen de Bijenkorf.

Uitrol nieuwe winkelformule versnellen

In zijn functie bij de Bijenkorf is Robert Bohemen momenteel al verantwoordelijk voor het digitaliseren van de klantenuitingen, Privilege Membership en het vormgeven van de premium experience-strategie. Voor Bohemen aan het werk ging bij de Bijenkorf was hij ook actief bij Vodafone, waar hij general manager brand en marketing communications was. Bij Hewlett-Packard deed hij ervaring op als marketing- en communicatiemanager.


"Met deze benoeming kan de positionering en de uitrol van de vernieuwde winkelformule van Blokker verder worden versneld. Robert gaat ook het veranderingsproces en de omnichannelstrategie binnen Blokker mede verder vormgeven", laat Blokker verstaan bij de bekendmaking van het nieuws.


De komst van Bohemen is niet de enige vernieuwing aan de top van Blokker. Eind augustus stapte Jack Peters op als algemeen directeur. Hij werd daarbij opgevolgd door Rob Heesen.

Tags: