Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux | RetailDetail

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Bart Van den Notelaer maakt de overstap van Clear Channel naar Royal Auping Belux, waar hij op 9 mei aan de slag zal gaan als de nieuwe marketingmanager.

Implementatie digitale oplossingen

Zijn belangrijkste taak wordt om het omnichannel communicatiemodel vorm te geven. Dankzij de ontwikkeling van dat communicatiemodel moeten de app van Auping, print en de tv-campagnes elkaar blijven versterken.

 

Ook bij Clear Channel was Van den Notelaer verantwoordelijk voor de implementatie van alle digitale oplossingen: zo was hij de man achter de digitale schermen in de grootste treinstations en het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein in Brussel, het grootste interactieve scherm in België. Dankzij zijn functie bij Clear Channel heeft Van den Notelaer een uitgebreid netwerk contacten opgebouwd binnen de creatieve en media-agentschappen en was hij bovendien nauw betrokken bij de nieuwe productlanceringen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.

Nieuwe directie voor Xenos

08/05/2018

Blokker Holding heeft de verkoop van 110 Xenos-winkellocaties aan Casa nu formeel afgerond. De zestig resterende Xenos-winkels krijgen een nieuwe directie.