Picnic gaat ook bloemen bezorgen | RetailDetail

Picnic gaat ook bloemen bezorgen

 Picnic gaat ook bloemen bezorgen

Picnic gaat nu ook verse bloemen aan huis bezorgen: de online supermarkt gaat hiervoor samenwerken met Verdel's Naturals Green & Gifts.

Bestellen in app

Klanten kunnen in de app waarmee zij hun boodschappen bestellen, kiezen uit drie verschillende bossen bloemen die wisselen met de seizoenen. De boeketten worden vervoerd in een speciaal ontwikkelde verpakking en blijven tijdens het vervoer vers dankzij een speciale gel. De bloemen kunnen binnenkort in cadeaupapier en voorzien van een kaartje als cadeau worden besteld.

 

De boeketten met bloemen worden elke dag vers aangeleverd en staan dezelfde dag nog op de tafel van de Picnic-klant. Het bedrijf garandeert dat de boeketten door dagvers leveren minstens acht dagen goed blijven.

 

Bloemen voor alle klanten

Verdel neemt de bloemen af van geselecteerde Nederlandse telers, bij voorkeur uit de regio. Commercieel directeur Martijn van Noort noemt het leveren van verse bloemen aan huis een nieuwe stap voor het bedrijf: “Samen met Picnic hebben we nu een innovatieve oplossing om dit voor iedereen bereikbaar te maken.” 

 

Verdel is een familiebedrijf met 47 jaar ervaring in de bloemen- en plantenbranche en ruim 250 medewerkers. Het bedrijf exporteert bloemen, boeketten, planten, arrangementen en hardwaren naar supermarkten en bloemenwinkels in vijftien landen en heeft een keten van eigen bloemenwinkels in Duitsland.

 

Om de uitbreiding van het assortiment te vieren, bieden Picnic en Verdel's aan alle 10.000 Picnic-klanten een bloemetje aan. Iedere klant die deze week een bestelling doet, krijgt er gratis een bloemetje bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit z’n voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

'Mishandelde' eenden weg bij Plus, wel in 'diervriendelijke' dons

06/07/2018

Er komt veel reactie op de beelden van hardhandig eendentransport bij Nederlandse pluimveehouders. Supermarktketen Plus haalt per direct al het eendenvlees van slachterij Tomassen Duck-To uit het schap, maar de dons blijkt ook in "diervriendelijk" beddengoed te zitten.

“Fusie Karstadt en Kaufhof zo goed als rond”

05/07/2018

Het Canadese winkelconcern Hudson’s Bay heeft een deal met de Oostenrijkse Sigma Holding, eigenaar van de Duitse warenhuisketen Karstadt. Volgens Duitse media was een voorlopige overeenkomst getekend, volgens de Canadezen is het echter helemaal nog niet zo ver.

Wehkamp en BCC slaan handen in elkaar

05/07/2018

Onlineretailer Wehkamp en elektroketen BCC worden exclusieve alliantiepartners: vanaf oktober starten de formules een grote strategische samenwerking, die in fases steeds verder zal worden uitgebreid.