Primera werkt samen met frisdrankmerk SiSi | RetailDetail

Primera werkt samen met frisdrankmerk SiSi

Primera werkt samen met frisdrankmerk SiSi

Winkelketen Primera en frisdrankmerk SiSi gaan samenwerken rond een spaaractie van het frisdrankmerk. Deze zomer zal Primera dan ook dienen als afhaalpunt voor de producten van SiSi waarvoor consumenten kunnen sparen.

Kosten besparen

Door samen te werken met Primera kan SiSi flink wat kosten uitsparen: zo moeten de gespaarde producten niet rechtstreeks naar de klant verzonden worden en dankzij de landelijke dekking van Primera weet SiSi dat het alle klanten kan bereiken.

 

"Met SiSi kan je deze zomer sparen voor gratis speelgoed. Door de landelijke dekking en het toegankelijke karakter van de winkels vinden wij Primera een logische keuze voor de executie van onze SiSi zomeractie. Zowel in de voorbereiding als de afhandeling op de winkelvloer ervaren wij de samenwerking met Primera als prettig en professioneel", aldus Muriël Boelen, brandmanager voor SiSi bij Vrumona.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.