RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST | RetailDetail

RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

RetailDetail Congress 2016: geef je bedrijf een #BOOST

Kan jouw bedrijf een #BOOST gebruiken? Op 28 april garandeert het RetailDetail Congress een stevige opkikker, met niemand minder dan Frans Muller (Delhaize Group) en Bob Phibbs (The Retail Doctor) als topinstructeurs.

 

Een nieuw gezicht

Retail heeft een nieuw gezicht gekregen; een gezicht met vele facetten en verrassend diverse trekken. Om nog mee te kunnen, is absolute fitheid vereist. Beter dan een fitnessabonnement, geeft het RetailDetail Congress 2016 je graag dat duwtje in de rug.


Maar niet alleen retail, ook het RetailDetail Congress zelf krijgt een nieuw gezicht: het congres verhuist dit jaar naar een gloednieuwe locatie, B-Lounge in Willebroek. 

 

'Workout’ met Frans Muller

Daar trakteren Frans Muller, CEO Delhaize Group, en ‘The Retail Doctor’ Bob Phibbs als hoofdprogramma op een grondige mentale ‘workout’. Maar ook de opwarmers beloven stevig te worden, met als thema’s #MARKETING en #FUTURES.


In het voorprogramma #FUTURES gidsen drie toptrendwatchers je door onzekere tijden. Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel, vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen. Wie zich inschrijft voor dit voorprogramma krijgt een exemplaar van het boek mee naar huis.


Voorprogramma #MARKETING, met Jo Caudron (Duval Union), Steven Van Duyse (Mia) en Nele Bruers (Dobit), gaat onder andere dieper in op digitale disruptie binnen de foodretail en bekijkt de invloed van mobile op koopgedrag.


Inschrijven voor het RetailDetail Congress 2016 is vanaf nu mogelijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.

Nieuwe directie voor Xenos

08/05/2018

Blokker Holding heeft de verkoop van 110 Xenos-winkellocaties aan Casa nu formeel afgerond. De zestig resterende Xenos-winkels krijgen een nieuwe directie.