RetailDetail Omnichannel Congress: Het einde van omnichannel? | RetailDetail

RetailDetail Omnichannel Congress: Het einde van omnichannel?

RetailDetail Omnichannel Congress: Het einde van omnichannel?
Foto: RetailDetail

2018 brengt ons een nieuw evenwicht én nieuwe uitdagingen in retail: omnichannel is de weg van de toekomst, maar hoe pak je zo’n ‘phygital retail’ nu het best aan? Laat je op 1 maart inspireren op het RetailDetail Omnichannel Congress.

 

Het beste in 'phygital retail'

Ook al toeteren we nu al vijf jaar over omnichannel, de succesverhalen blijven schaars – zowel internationaal als in eigen land. Hoe komt dit, vraagt Gino Van Ossel zich af op het Omnichannel Congress op 1 maart. Wat zijn de belangrijkste hinderpalen, en nog belangrijker: welke richting moeten we dan uit? Heel wat vragen spelen immers nog. Hoe digitaliseer je de marketingafdeling en krijg je je medewerkers aan boord? Hoe ga je om met de nieuwe privacy-normen van het GDPR en wat met food in e-commerce? 

 

Leer uit de ‘best practices’ van omnichannel-topondernemers zoals onder meer onlineleider Google. Traditiegetrouw biedt het Omnichannel Congress ook verschillende voorprogramma’s voor elk domein: Marketing & Communication en Phygital Retail. 

 

Wie volgt JUTTU op?

Blinkt je organisatie zelf uit op het gebied van omnichannel? Neem dan deel en maak kans op de bpost Omnichannel Award 2018. Met deze award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen, en die een brug weten te slaan tussen online en offline. De award wordt uitgereikt tijdens het congres. 

 

Welke retailer volgt in 2018 JUTTU op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Klik hier om je in te schrijven als kandidaat of reserveer snel plaatsen om het op 1 maart zelf te weten te komen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

KantoorExpert koopt Office Centre van Staples

21/06/2018

KantoorExpert wil de 39 Nederlandse vestigingen van Office Centre overnemen van Staples. De leverancier van kantoorbenodigdheden uit Soest zou zo’n 40 miljoen euro veil hebben voor Office Centre.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Hema opent eerste winkel in Berlijn

15/06/2018

Hema heeft zijn eerste Berlijnse winkel geopend, alweer de vijftiende in Duitsland.Hema ziet in Duitsland een belangrijke groeimarkt: reeds volgende maand opent de de keten haar tweede Berlijnse winkel.