Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017 | RetailDetail

Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

De inschrijvingen voor de jaarlijkse RetailDetail Day zijn vanaf nu geopend. Dit jaar vindt de retailhoogdag plaats op 21 september in Mechelen. Het bijzonder diverse programma brengt zowel gerenommeerde retailers als digitale voorlopers.

‘Futureproof!’

In deze snel veranderende tijden zijn er geen zekerheden meer. Wat brengt de toekomst? En waar gaan we naartoe met retail? Zoveel mensen, zoveel meningen. Die krijgt u van gevestigde waarden én pas gestarte ondernemers, van traditionele retailers én e-commercebedrijven, van multinationals én nationale helden. Eén ding is wel zeker: een dag die barst van de inspiratie!
 

Dat kan ook moeilijk anders, met op het podium gerenommeerde ondernemers als Luc van Mol (ZEB), Dieter Penninckx (FNG Group), Alain Indria (Lombardia) en Ynzo Van Zanten (Tony’s Chocolonely).
 

Bovendien bevat het programma een forse dosis digitale input met onder meer digital consultant Karel Demeester (KRL associates, ex-Coca-Cola) en cases van vernieuwende voorlopers als Snackbytes, Hashting en Hello Customer.

 

Categoriewinnaars 'Beste Winkelketen'

Ook komt u op de RetailDetail Day als eerste te weten wie de categoriewinnaars zijn van de Qrf Beste Winkelketen van België en de Qrf Webshop Awards. De winnaars van die verkiezing mogen zich één jaar lang 'Beste Winkelketen van België' noemen. De overall-winnaar wordt naar jaarlijkse traditie op de RetailDetail Night bekendgemaakt.
 

Schrijf u hier dus snel in voor de RetailDetail Day 2017. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.