Uw laatste kans op een expertsessie trade & shopper marketing

Shutterstock.com

De coronacrisis en de digitale revolutie zetten de customer journey op z’n kop. Het onderscheid tussen consument en shopper vervaagt. Wat nu? Verneem het van de beste experts op het Trade & Shopper Marketing Congress.

 

Het nieuwe normaal

De nieuwe klantreis is de rode draad in het programma van het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co, dat plaatsvindt op donderdag 30 september in Antwerpen. Over disruptie gesproken: nieuwe businessmodellen breken door, digitalisering en corona zijn echte gamechangers. Hoe ziet het nieuwe normaal eruit zien en wat zijn de consequenties voor fabrikanten en retailers? Een mooie line-up brengt verheldering.
 

RetailDetail-hoofdredacteur Stefan Van Rompaey geeft de aftrap met inzichten en ideeën uit het gloednieuwe boek ‘The Future of Food’, dat hij samen met Jorg Snoeck heeft geschreven.
 

Expert Torben Valsted, die onder andere ervaring heeft met de flagshipstores van Nike, geeft zijn eigenzinnige visie op het belang van winkelbeleving.
 

Shoppermarktingexperts Luc Demeulenaere en Dirk Vanderveken (Shopperware) brengen de nieuwe klantenreis met de daarbij horende 'touchpoints' in kaart, over de verschillende kanalen heen, online en offline.
 

Mediadirecteur Vivian Mosselmans van Carrefour koimt uitleggen hoe de retailer met de lancering van Carrefour Links een geïntegreerd platform aanbiedt, dat fabrikanten in staat stelt om niet alleen zeer gericht te communiceren met een nauwkeurig bepaalde doelgroep, zowel offline als online, maar ook de return van die communicatie te berekenen.
 

Christophe Piron, die het 'Demand Acceleration'-team leidt binnen Pepsico Benelux, licht toe hoe het bedrijf zich organiseert om de uitdagingen van vandaag en morgen doeltreffend aan te pakken en dat in samenwerking met retailers.
 

Luc Desmedt van LD&Co leidt in en modereert – al voor de 17de keer.

 

Bestel nog snel

Het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co vindt plaats op donderdag 30 september in de eventlocatie van RetailDetail in Shopping Stadsfeestzaal in Antwerpen. Reserveer nog snel je plekje. Meer info en tickets vind je via deze link.