Vegabox krijgt veganistisch zusje | RetailDetail

Vegabox krijgt veganistisch zusje

Vegabox krijgt veganistisch zusje

De Vegabox krijgt er een veganistisch zusje bij: de Veganbox zal volgens hetzelfde concept en dezelfde filosofie worden opgebouwd, maar dan alleen met plantaardige producten.

Maaltijdbox zonder abonnement

De Vegabox is het initiatief van Remco Peters en Mario Bosveld. Zij leveren hun maaltijdboxen met ingrediënten om vegetarisch te koken op aanvraag aan huis, zonder te werken met een abonnementsformule. De consumenten kunnen hun bezorgdag zelf kiezen, indien ze uiterlijk daags voordien voor 14u bestellen.

 

Op vraag van het cliënteel komt er nu een veganistische variant op de Vegabox: dit betekent dat in deze box geen producten van dierlijke oorsprong zoals eieren of kaas worden opgenomen. Net als de Vegabox bevat de Veganbox voor minstens 80% biologische producten, maar voor de Veganbox werken Peters en Bosveld ook samen met Provamel, een biologische aanbieder van sojaproducten. Voor de groenten wordt samengewerkt met PuurDichtbij, dat verse producten van boeren in de buurt levert.

 

De Vegabox en de Veganbox zijn beschikbaar voor 2, 3 en 4 personen. Ze kosten 27,50 euro (voor 2), 34,00 euro (voor 3) en 40,50 euro (voor 4), inclusief de aflevering aan huis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.