Vergelijk.nl in nieuw jasje

Vergelijk.nl in nieuw jasje

Sinds gisteren zit Vergelijk.nl in een nieuw jasje en binnenkort worden er nog nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Zo krijgt de Webwinkel Prestatie Score een prominente plek op de website. De aanpassingen komen er na een onderzoek dat de prijsvergelijker zelf uitvoerde onder haar klanten.

Een laatste check

Uit het onderzoek dat Vergelijk.nl deed bij 400 bezoekers van de website, kwamen een aantal aandachtspunten naar voren. "Onze service is vooral geschikt voor consumenten die al weten waar ze naar op zoek zijn", zegt directeur Ben Kerkhof van eigenaar Compare Group aan Twinkle. "Zij komen naar onze website om nog een laatste check te doen op prijzen, productbeoordelingen en levertijden."

 

Daarbij viel de consument die echt op zoek is naar advies en begeleiding uit de boot. "Hier lag voor ons een uitdaging", aldus Kerkhof. Daarom werd besloten om de vormgeving van de website grondig aan te pakken. Die moet volgens Vergelijk.nl nu rust brengen in een chaos van producten, prijzen en aanbieders.

 

Ook kreeg de Webwinkel Prestatie Score een meer prominente plaats op de site. De score geeft aan hoe betrouwbaar en nauwkeurig bepaalde webwinkels zijn, op basis van levertijden en annuleringen. Alleen webwinkels die verkopen via Vergelijk.nl krijgen zo'n score.

 

"Door de consument centraal te stellen in alles wat we doen, zijn we meer dan ooit in staat om in hun behoeften te voorzien. Dit zorgt niet alleen voor tevreden gebruikers, maar ook voor hogere conversies bij webshops, omdat zij kwalitatief beter verkeer doorgestuurd krijgen", besluit Ben Kerkhof bij Twinkle.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


"Amazon bijna klaar om kassaloze Go te lanceren"

20/11/2017

Volgens sommige bronnen werft Amazon momenteel bouwmanagers en marketeers aan voor zijn Amazon Go-team. Dat wijst er mogelijk op dat de supermarkt zonder personeel nu ook echt in de startblokken staat.

Mark Thomson (Zebra): "De tools voor de toekomst zijn al voorhanden"

17/11/2017

Volgens Mark Thomson, Director of Retail Industry Solutions bij Zebra, verandert de retail in de nabije toekomst ingrijpender dan in de voorbije vijftig jaar bij elkaar opgeteld.

Qrf Beste Winkelketen van België en Qrf Webshop Awards: spanning stijgt!

16/11/2017

Op donderdag 23 november is het zover: op die avond worden de winnaars van de ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ en ‘Qrf Webshop Awards’ bekendgemaakt tijdens de RetailDetail Night. 

Barbie wijst G.I. Joe & Co (voorlopig?) af

16/11/2017

Speelgoedreus Mattel zou het overnamebod door concurrent Hasbro hebben afgewezen, schrijft persbureau Reuters op basis van bronnen dicht bij het dossier. Welke gevolgen dat heeft, is vooralsnog onduidelijk.

“Menselijke factor onderbelicht in omnichannelretail”

16/11/2017

Als zaakvoerder van het digitale retailbureau Kega is Kees Verkade begaan met consistente merkbeleving. De rol van het winkelpersoneel in het creëren van een optimale customer journey, zowel online als offline, trekt zijn aandacht.

Henkel verhoogt omzetverwachting voor 2017

15/11/2017

Henkel rondt voor het eerst de kaap van vijftien miljard euro voor zijn omzet over negen maanden. Door de sterke prestaties verhoogt het bedrijf zijn omzet- en winstverwachting.

Back to top