Webwinkel Vakdagen 2012: "All the e-commerce you can get"

Webwinkel Vakdagen 2012: "All the e-commerce you can get"

Multichannel is in de retail al lang geen onbekende term meer. Maar ontwikkelingen volgen elkaar snel op en de consument heeft de macht. Hij bepaalt zelf hoe, waar en wanneer hij wenst te kopen. Dit vraagt flexibiliteit en aanpassingsvermogen van u als retailer.


Om een antwoord te vinden op uw e-commercevragen gaat dit jaar de zesde editie van de Webwinkel Vakdagen door op 25 & 26 januari 2012. Er worden 10.000 bezoekers in Utrecht verwacht.

Uitgebreide beursvloer

Ruim 200 e-commerceleveranciers met kennis over alle facetten van online strategie presenteren zich op de beurs: van webwinkel software tot betaaloplossingen, van social media tot hosting en van online marketing tot fulfilment.

 

Lezingen en workshops

Tijdens het programma van de Webwinkel Vakdagen kunt u bovendien kennis opdoen over uiteenlopende onderwerpen in de 100 verschillende lezingen en workshops. In 5 thema-theaters en 2 Keynote Arena’s worden boeiende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.


Een greep uit het aanbod:

  • Achter de schermen van de succesvolle multi-channel webshop van KPN-HI
  • Twee perspectieven op de woonbranche met als resultaat de Jan des Bouvrie Shop
  • B2B Multichannel Commerce in de praktijk
  • Hoe richt je een succesvol e-commerce kanaal in?

 

Bekijk hier het volledige programma.

Uiteenlopende thema’s

  1. Marketing: Email, Search, Affiliates, Mobile, Analytics, Web design, Social Media
  2. Software & Development: Webshop software, Content Management, Hosting, Full service webshops, Webdesign, Open Source
  3. Legal & Finance: Betaalsystemen, Incasso, Banken, Risico Management, Juridische adviesbureaus
  4. Logistics & Distribution: Post & pakketbezorging, Fulfilment, Voorraadbeheer
  5. Social Media & M-commerce: F-commerce, Sociale netwerken, Webcare, Mobiele sites, Social commerce, AppsDe beurs bezoeken?

 

Na voorregistratie zijn de Webwinkel Vakdagen gratis te bezoeken. Aanmelden kan via: http://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/bezoekers/bezoekersregistratie

 

Datum:     25 & 26 januari 2012
Tijd:         11.00 – 18.00 uur
Locatie:     Jaarbeurs Utrecht


Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


"Amazon bijna klaar om kassaloze Go te lanceren"

20/11/2017

Volgens sommige bronnen werft Amazon momenteel bouwmanagers en marketeers aan voor zijn Amazon Go-team. Dat wijst er mogelijk op dat de supermarkt zonder personeel nu ook echt in de startblokken staat.

Mark Thomson (Zebra): "De tools voor de toekomst zijn al voorhanden"

17/11/2017

Volgens Mark Thomson, Director of Retail Industry Solutions bij Zebra, verandert de retail in de nabije toekomst ingrijpender dan in de voorbije vijftig jaar bij elkaar opgeteld.

Qrf Beste Winkelketen van België en Qrf Webshop Awards: spanning stijgt!

16/11/2017

Op donderdag 23 november is het zover: op die avond worden de winnaars van de ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ en ‘Qrf Webshop Awards’ bekendgemaakt tijdens de RetailDetail Night. 

Barbie wijst G.I. Joe & Co (voorlopig?) af

16/11/2017

Speelgoedreus Mattel zou het overnamebod door concurrent Hasbro hebben afgewezen, schrijft persbureau Reuters op basis van bronnen dicht bij het dossier. Welke gevolgen dat heeft, is vooralsnog onduidelijk.

“Menselijke factor onderbelicht in omnichannelretail”

16/11/2017

Als zaakvoerder van het digitale retailbureau Kega is Kees Verkade begaan met consistente merkbeleving. De rol van het winkelpersoneel in het creëren van een optimale customer journey, zowel online als offline, trekt zijn aandacht.

Henkel verhoogt omzetverwachting voor 2017

15/11/2017

Henkel rondt voor het eerst de kaap van vijftien miljard euro voor zijn omzet over negen maanden. Door de sterke prestaties verhoogt het bedrijf zijn omzet- en winstverwachting.

Back to top