Webwinkel Vakdagen 2012: "All the e-commerce you can get"

Webwinkel Vakdagen 2012: "All the e-commerce you can get"

Multichannel is in de retail al lang geen onbekende term meer. Maar ontwikkelingen volgen elkaar snel op en de consument heeft de macht. Hij bepaalt zelf hoe, waar en wanneer hij wenst te kopen. Dit vraagt flexibiliteit en aanpassingsvermogen van u als retailer.


Om een antwoord te vinden op uw e-commercevragen gaat dit jaar de zesde editie van de Webwinkel Vakdagen door op 25 & 26 januari 2012. Er worden 10.000 bezoekers in Utrecht verwacht.

Uitgebreide beursvloer

Ruim 200 e-commerceleveranciers met kennis over alle facetten van online strategie presenteren zich op de beurs: van webwinkel software tot betaaloplossingen, van social media tot hosting en van online marketing tot fulfilment.

 

Lezingen en workshops

Tijdens het programma van de Webwinkel Vakdagen kunt u bovendien kennis opdoen over uiteenlopende onderwerpen in de 100 verschillende lezingen en workshops. In 5 thema-theaters en 2 Keynote Arena’s worden boeiende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.


Een greep uit het aanbod:

  • Achter de schermen van de succesvolle multi-channel webshop van KPN-HI
  • Twee perspectieven op de woonbranche met als resultaat de Jan des Bouvrie Shop
  • B2B Multichannel Commerce in de praktijk
  • Hoe richt je een succesvol e-commerce kanaal in?

 

Bekijk hier het volledige programma.

Uiteenlopende thema’s

  1. Marketing: Email, Search, Affiliates, Mobile, Analytics, Web design, Social Media
  2. Software & Development: Webshop software, Content Management, Hosting, Full service webshops, Webdesign, Open Source
  3. Legal & Finance: Betaalsystemen, Incasso, Banken, Risico Management, Juridische adviesbureaus
  4. Logistics & Distribution: Post & pakketbezorging, Fulfilment, Voorraadbeheer
  5. Social Media & M-commerce: F-commerce, Sociale netwerken, Webcare, Mobiele sites, Social commerce, AppsDe beurs bezoeken?

 

Na voorregistratie zijn de Webwinkel Vakdagen gratis te bezoeken. Aanmelden kan via: http://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/bezoekers/bezoekersregistratie

 

Datum:     25 & 26 januari 2012
Tijd:         11.00 – 18.00 uur
Locatie:     Jaarbeurs Utrecht


Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


AS Adventure krijgt het Duitse McTrek in handen

14/08/2017

Het Belgische AS Adventure heeft zijn Duitse sectorgenoot McTrek overgenomen. Dankzij de overname van die 39 winkels en de webshop van de keten, krijgt het een voet in de deur in de grootste outdoormarkt van Europa.

Kijkshop zoekt 1 miljoen voor klantenadviesplatform

14/08/2017

Kijkshop is op zoek naar een miljoen euro voor het uitbouwen van een online platform waar klanten elkaar advies kunnen geven en daar commissies mee kunnen verdienen. Dat geld wil het bijeensprokkelen via crowdfunding en momenteel is het al halfweg.

Amerikaanse warenhuisketens blijven het moeilijk hebben

11/08/2017

Heel wat Amerikaanse warenhuisketens blijven zwak presteren. Zo zagen zowel Macy’s als Kohl’s hun omzet dalen ten opzichte van een jaar eerder, al was dat minder dan gevreesd werd door analisten.

Amazon wil concurreren met Ticketmaster

11/08/2017

Amazon is in gesprek met eigenaars van Amerikaanse evenementenlocaties om te bekijken of het in de nabije toekomst mogelijk is om tickets voor die evenementen te verkopen via de webshop van het Amerikaanse bedrijf.

Recordomzet voor Henkel

10/08/2017

Henkel zag in het tweede kwartaal zijn omzet afklokken op een record van net geen 5,1 miljard euro, met dank aan de overname van wasmiddelconcern Sun. Voor het eerst in zijn geschiedenis klimt de halfjaaromzet meteen boven de tien miljard euro.

De Bijenkorf gaat gratis bezorgen

08/08/2017

Klanten van De Bijenkorf met een webshopaccount krijgen vanaf nu online bestellingen standaard gratis thuisbezorgd. Bezorgen op zondag of op afspraak blijft echter wel betalend.

Back to top