Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018? | RetailDetail

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

 

Brug tussen online en offline

Met de bpost Omnichannel Award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen en die een brug weten te slaan tussen online en offline. Retailers kunnen zich vanaf nu kandidaat stellen via het inschrijvingsformulier op de RetailDetail-website.

 

De jury beoordeelt de dossiers aan de hand van vragen als: zijn de online- en offlineactiviteiten naadloos geïntegreerd? Waaruit blijkt dat de omnichannelstrategie de consument centraal stelt?  Hoe zien we dit op de winkelvloer? Hoe zien we dit in de digitale wereld? Hoe zien we dit in de bedrijfsresultaten?

 

Drie genomineerden zullen hun project mogen voorstellen tijdens het Omnichannel Congress van RetailDetail, dat op 1 maart plaatsvindt in Utopolis in Mechelen. De deelnemers op het congres kiezen vervolgens via een stemronde de uiteindelijke winnaar van de award.

 

Het is overigens al de vijfde editie van de Omnichannel Award. Eerdere winnaars waren Juttu (2017), Decathlon (2016), Schoenen Torfs (2015) en A.S. Adventure (2014).

 

Klik hier voor deelname aan de wedstrijd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Coolblue doet z’n stinkende best om klanten blij te maken”

23/02/2018

Een retailer die met humor het verschil maakt: het kan. Als je erin slaagt klanten blij te maken, hoef je nauwelijks in reclame te investeren, zegt Matthias De Clercq, manager van Coolblue België. Hij spreekt op het RetailDetail Omnichannel Congress.

Blokker wil in 2019 opnieuw winst maken

23/02/2018

Met de Nederlandse winkelketen Blokker gaat het stilaan de juiste kant op, althans volgens CEO Casper Meijer. Hij verwacht wel dat Blokker dit jaar nog een verlies zal moeten slikken, maar mikt op winst in 2019.

KaDeTe, ’s werelds eerste startup-supermarkt, opent in Berlijn

22/02/2018

In Berlijn opent volgende maand KaDeTe, ’s werelds eerste startupsupermarkt. De fysieke marktplaats geeft startende merken en bedrijven de kans om in contact te komen met consumenten en inkopers.

"Geen grote verrassing" mocht Unilever voor Rotterdam kiezen

22/02/2018

Volgens de Financial Times maakt Rotterdam en niet Londen de meeste kans om het hoofdkantoor van het Brits-Nederlandse Unilever te krijgen. De zakenkrant baseert zich daarvoor op bronnen uit politieke middens.

Recordcijfers voor Henkel

22/02/2018

Het Duitse Henkel heeft er een sterk 2017 opzitten, met zowel op vlak van omzet als op vlak van winst absolute recordcijfers. Zo wist het bedrijf voor het eerst de grens van 20 miljard euro omzet te doorbreken.

Hudson’s Bay schroeft Nederlandse ambities terug

22/02/2018

De komende weken openen drie vestigingen van Hudson’s Bay de deuren in Nederland. Het gaat over warenhuizen in Enschede, Amersfoort en Haarlem. Wel schroeft de keten ondertussen de ambities terug.

Back to top