Ambachtelijke bakkers beginnen tv-offensief.

De ambachtelijke bakkers in Nederland vervolgen hun campagne met televisiereclame. Tussen 4 en 16 april wordt een nieuw spotje uitgezonden dat deel uitmaakt van een grotere imagocampagne. 
 
Het spotje wordt uitgezonden onder het motto ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ en is bedoeld om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers jaarlijks. 
 
Het spotje is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.
De ambachtelijke bakkers in Nederland vervolgen hun campagne met televisiereclame. Tussen 4 en 16 april wordt een nieuw spotje uitgezonden dat deel uitmaakt van een grotere imagocampagne. 
 
Het spotje wordt uitgezonden onder het motto ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ en is bedoeld om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers jaarlijks. 
 
Het spotje is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Komt er een verbod op energiedranken voor minderjarigen?

16/01/2018

Nederland stelt een onderzoek in naar energiedrankjes bij jongeren, nadat de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde een verbod vroeg op de verkoop ervan aan minderjarigen. Ook in België wijzen artsen op de schadelijke effecten van zulke dranken.

Macron wil Franse baguette werelderfgoed maken

15/01/2018

De Franse president Macron wil samen met de bond van Franse bakkers het Franse stokbrood tot Unesco-werelderfgoed laten uitroepen. Het wil zo het voorbeeld volgen van het Belgische bier en de Napolitaanse pizza.

Lactalis roept 12 miljoen verpakkingen babymelk terug

15/01/2018

In Frankrijk is een heus schandaal ontstaan rond babymelk van zuivelproducent Lactalis, die besmet is geraakt met salmonella. Daarbij heeft het bedrijf maar liefst 12 miljoen verpakkingen in 83 landen uit de winkelrekken moeten halen.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Johma-salades tijdelijk uit winkelrekken bij Albert Heijn

15/01/2018

Supermarktketen Albert Heijn kampt momenteel met een tekort aan Johma-salades. Producent en supermarkt komen immers niet tot een vergelijk tijdens nieuwe contractbesprekingen, waardoor Johma niet meer levert.

Biscuiterie Seghers neemt Nederlandse Euro Patisserie over

15/01/2018

Koekjesbakkerij Biscuiterie Seghers uit Temse neemt zijn Nederlandse sectorgenoot Euro Patisserie over. De nieuwe groep wordt een van de tien grootste koekjesproducenten in de Benelux.

Back to top