Ambachtelijke bakkers beginnen tv-offensief.

De ambachtelijke bakkers in Nederland vervolgen hun campagne met televisiereclame. Tussen 4 en 16 april wordt een nieuw spotje uitgezonden dat deel uitmaakt van een grotere imagocampagne. 
 
Het spotje wordt uitgezonden onder het motto ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ en is bedoeld om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers jaarlijks. 
 
Het spotje is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.
De ambachtelijke bakkers in Nederland vervolgen hun campagne met televisiereclame. Tussen 4 en 16 april wordt een nieuw spotje uitgezonden dat deel uitmaakt van een grotere imagocampagne. 
 
Het spotje wordt uitgezonden onder het motto ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ en is bedoeld om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers jaarlijks. 
 
Het spotje is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.
Tags: