Ambachtelijke bakkers beginnen tv-offensief.

De ambachtelijke bakkers in Nederland vervolgen hun campagne met televisiereclame. Tussen 4 en 16 april wordt een nieuw spotje uitgezonden dat deel uitmaakt van een grotere imagocampagne. 
 
Het spotje wordt uitgezonden onder het motto ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ en is bedoeld om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers jaarlijks. 
 
Het spotje is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.
De ambachtelijke bakkers in Nederland vervolgen hun campagne met televisiereclame. Tussen 4 en 16 april wordt een nieuw spotje uitgezonden dat deel uitmaakt van een grotere imagocampagne. 
 
Het spotje wordt uitgezonden onder het motto ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ en is bedoeld om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers jaarlijks. 
 
Het spotje is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Italiaanse gelato marktleider in Europa

11/08/2017

De Italiaanse keuken is vermaard over heel de wereld, waarbij nogal snel wordt gedacht aan pasta en pizza, maar ook op vlak van ijsjes hebben de Italianen een sterke reputatie. Dat blijkt ook uit de verkoopcijfers: de Italianen zijn Europees marktleider.

Personeel Antwerpse Albert Heijn ziek van onzekerheid

11/08/2017

De helft van de werknemers van de Albert Heijn aan de Groenplaats in Antwerpen is ziek of afwezig door de onzekerheid die er heerst rond de winkel. Die moet verkocht worden vanwege de fusie, maar dat lukt maar niet.

Oprah Winfrey in zee met Kraft Heinz

10/08/2017

De Amerikaanse tv-ster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een gamma “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten, voorlopig enkel voor de Amerikaanse markt, moeten Kraft Heinz opnieuw aan omzetgroei helpen.

“Eén Antwerpse winkel blokkeert fusie Albert Heijn-Delhaize in België”

10/08/2017

De fusie van Albert Heijn en Delhaize is in België nog altijd niet afgerond. De oorzaak: één Antwerpse winkel raakt maar niet verkocht, zo schrijft De Standaard. En dat één jaar nadat de fusie op groepsniveau beklonken werd.

Topmannen Diageo krijgen lagere bonussen na slechte resultaten

09/08/2017

De Britse drankenproducent Diageo heeft de bonussen van zijn CEO en CFO een stuk verlaagd, nadat het bedrijf er niet in slaagde om de doelstellingen te behalen. Zo wordt de bonus van CEO Ivan Menezes met 35% verminderd.

Ahold Delhaize blijft het moeilijk hebben in België

09/08/2017

Het Belgisch-Nederlandse supermarktbedrijf Ahold Delhaize heeft er een sterk tweede kwartaal opzitten en denkt zelfs meer te kunnen besparen dankzij de fusie dan eerst voorspeld. Langs de andere kant blijft de Belgische tak wel zwak presteren.

Back to top