App vergelijkt winkelprijzen met online prijzen

De tweede versie van de StreepjescodeScanner voor iPhone vergelijkt de prijzen van producten in de winkel met die van enkele honderden online shops. Op die manier kunnen klanten direct zien of boeken, cd's, dvd's, elektronica en nog veel meer producten via het web goedkoper te krijgen zijn.

 

De App vergelijkt vooral met Nederlandse webshops, waardoor de dienst volgens de initiatiefnemers nuttiger is dan soortgelijke buitenlandse applicaties. De nieuwe versie van de applicatie houdt verder ook een lijst met eerder gescande codes bij en heeft een pagina met dag- en weekaanbiedingen van populaire online shops.

 

Klanten hoeven de app alleen maar op te starten en de barcode van een product te scannen. Ze krijgen dan direct de vergelijkende prijzen. Daarbij wordt gebruikgemaakt van prijsvergelijkers als Kieskeurig.nl en Vergelijk.nl. De dienst is nog niet actief voor supermarktproducten.

De tweede versie van de StreepjescodeScanner voor iPhone vergelijkt de prijzen van producten in de winkel met die van enkele honderden online shops. Op die manier kunnen klanten direct zien of boeken, cd's, dvd's, elektronica en nog veel meer producten via het web goedkoper te krijgen zijn.

 

De App vergelijkt vooral met Nederlandse webshops, waardoor de dienst volgens de initiatiefnemers nuttiger is dan soortgelijke buitenlandse applicaties. De nieuwe versie van de applicatie houdt verder ook een lijst met eerder gescande codes bij en heeft een pagina met dag- en weekaanbiedingen van populaire online shops.

 

Klanten hoeven de app alleen maar op te starten en de barcode van een product te scannen. Ze krijgen dan direct de vergelijkende prijzen. Daarbij wordt gebruikgemaakt van prijsvergelijkers als Kieskeurig.nl en Vergelijk.nl. De dienst is nog niet actief voor supermarktproducten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Primera opent 500e winkel

13/10/2017

Op 14 oktober opent Primera zijn 500e vestiging. Die eer is weggelegd voor ondernemer Remco Pol, die in het winkelcentrum De Driehoek in Oldenzaal zijn tweede winkel zal openen: voor de hele keten al de veertiene opening dit jaar.

Zeeman weet winst te verdubbelen

12/10/2017

De winst van winkelketen Zeeman is in het voorbije boekjaar meer dan verdubbeld ten opzichte van 2015. Ook de omzet ging er met enkele procenten op vooruit, vooral dankzij sterke prestaties buiten Nederland.

Back to top