Pop-up is marketingtool voor Suzuki

Pop-up is marketingtool voor Suzuki

Belevingsmarketing in de praktijk: samen met andere Japanse merken runt Suzuki in Antwerpen een pop-uplounge ter promotie van de nieuwe Swift. Zo brengen ze een stukje Tokio naar België.

Workshops en events

Nog tot en met zondag 4 juni stelt Suzuki de gloednieuwe Swift voor in een unieke Japanse 'experience store' op de Antwerpse Meir, in een pand tussen Princess en JD Sports. Voor deze pop-uplounge werkt Suzuki samen met een tiental gelijkgestemde Japanse lifestylemerken, waaronder Uniqlo, Nintendo Switch, Kikkoman, Pioneer DJ, Tokyobike, Yakult en Asics. 

 

Via diverse workshops en events trekt het initiatief verschillende doelgroepen aan. Er zijn bijvoorbeeld ontspannende yogasessie met Yakult of afterworkparties met Pioneer DJ en Asics. Gamers spelen van dinsdag 30 mei tot zaterdag 3 juni met vrienden op de Nintendo Switch gaming booth en op woensdag 31 mei organiseert #TheSwiftList een late night opening.