Pop-up is marketingtool voor Suzuki | RetailDetail

Pop-up is marketingtool voor Suzuki

Pop-up is marketingtool voor Suzuki
#TheSwiftList

Belevingsmarketing in de praktijk: samen met andere Japanse merken runt Suzuki in Antwerpen een pop-uplounge ter promotie van de nieuwe Swift. Zo brengen ze een stukje Tokio naar België.

Workshops en events

Nog tot en met zondag 4 juni stelt Suzuki de gloednieuwe Swift voor in een unieke Japanse 'experience store' op de Antwerpse Meir, in een pand tussen Princess en JD Sports. Voor deze pop-uplounge werkt Suzuki samen met een tiental gelijkgestemde Japanse lifestylemerken, waaronder Uniqlo, Nintendo Switch, Kikkoman, Pioneer DJ, Tokyobike, Yakult en Asics. 

 

Via diverse workshops en events trekt het initiatief verschillende doelgroepen aan. Er zijn bijvoorbeeld ontspannende yogasessie met Yakult of afterworkparties met Pioneer DJ en Asics. Gamers spelen van dinsdag 30 mei tot zaterdag 3 juni met vrienden op de Nintendo Switch gaming booth en op woensdag 31 mei organiseert #TheSwiftList een late night opening.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Concept store Kauf Dich Glücklich opent in Amsterdam

29/05/2018

De Duitse keten van concept stores Kauf Dich Glücklich opent haar eerste niet-Duitstalige winkel in Amsterdam. Shoppers vinden er een mix van interieurdesign, cosmetica en mode in Scandinavische stijl. Antwerpen volgt.

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Fiets! zet Hans Struijk Fietsen in de etalage

23/05/2018

De Nederlandse keten van fietsenwinkels Hans Struijk staat te koop. Fiets!, sinds 2015 de Belgische eigenaar, herstructureert en stopt met de buitenlandse activiteiten. 

Ontdek de nieuwste retailtrends in Antwerpen

26/03/2018

Hoe blijf je als retailer relevant in de retailrevolutie? Boek onze Trend Tour Antwerpen en maak kennis met een tiental innovatieve conceptstores in het kloppend hart van een toonaangevende winkelstad.

Bol.com gaat fietsen rijklaar aanbieden in fysieke fietsenwinkels

07/03/2018

Nederlandse klanten die bij bol.com een fiets van het merk Union bestellen, kunnen die voortaan rijklaar ophalen bij een fietsenwinkel in de buurt. De fietsenmaker monteert dan de fiets, zodat die meteen te gebruiken is door de klant.

Zara verbindt online met offline in conceptwinkel

29/01/2018

De Spaanse modeketen Zara heeft in Londen een conceptwinkel geopend, waar ze online en offline nauw met elkaar verbindt. Klanten kunnen er nog wel kleding passen, maar aankopen gebeuren volledig online.