Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

(publireportage) De nieuwe bundel van Blinker biedt drie inspirerende cases over de inzet van e-mailmarketing in verschillende branches. Hun grote overeenkomst? Bij elk van hen draagt e-mailmarketing meetbaar bij aan het realiseren van de doelstellingen.

Van fotograaf tot Intratuin

Wil je inspiratie opdoen om je eigen marketingdoelstellingen te realiseren? Download dan de gratis casebundel, met voorbeelden uit drie uiteenlopende sectoren. In de eerste case hoor je zo het succesverhaal van Foto Konijnenberg. Eric-Jan Hofman en Jan Karel Ekkel zijn voor deze case geïnterviewd en vertellen waarom e-mailmarketing werkt voor de winkel en webshop. Zij bespaarden 75% van hun tijd met de inzet van e-mailmarketing.


In de tweede case is de online marketing manager van Intratuin, Christel Zwinkels, aan het woord en vertelt zij over de betrokkenheid van franchisenemers, efficiency, samenwerking en de resultaten van e-mailmarketingcampagnes. Het medium zorgde er immers voor meer betrokkenheid bij de franchisenemers en minder werkdruk op het servicekantoor, allemaal onder het credo ‘Think national, act local’.


Tot slot vertelt in de derde casebeschrijving Xavier Dusée van GAC Business Solutions wat de toegevoegde waarde is van een koppeling tussen Microsoft Dynamics NAV als CRM-systeem en e-mailmarketingsoftware, en wat dit voor GAC heeft betekend.


Kortom, deze casebundel van het Nederlandse mailmarketingbureau Blinker biedt ruime inspiratie en inzicht voor marketeers die de inzet van e-mailmarketing naar een hoger niveau willen tillen. Download hier de gratis casebundel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

Picnic bezorgt nu ook in Utrecht

19/04/2016

Picnic bezorgt sinds maandag ook in Utrecht: de online supermarkt wil na een uitrol in de wijk Leidsche Rijn geleidelijk uitbreiden over de stad. Dit zal naar verwachting deze zomer zijn.

Heikki Haldre: “De juiste maat is dubbele winst”

04/06/2014

“Een kwart van de kleding die online wordt besteld, wordt teruggestuurd door de consument. In 70% van de gevallen is dat omdat de maat niet correct is en niet omdat er een probleem is met de kwaliteit van het artikel”, zegt Heikki Haldre, medeoprichter en CEO van Fits.me.

25 praktische tips om e-mailadressen te verzamelen

03/06/2014

(publireportage) Er zijn talloze manieren om zelf e-mailadressen te verzamelen. Toch weten veel bedrijven niet hoe ze dit goed, en volgens de wetgeving, moeten aanpakken. Om te helpen, heeft MailPlus 25 praktische tips op een rij gezet.

12 inspirerende voorbeelden van e-mailmarketing

24/04/2014

(publireportage) E-mailmarketing is veel meer dan alleen een nieuwsbrief versturen: marketingbureau Blinker heeft daarom 12 inspirerende praktijkvoorbeelden uitgewerkt, die geïnteresseerden langs de verschillende toepassingen van e-mailmarketing leiden.

RetailDetail stelt het winkelen van de toekomst voor in The Loop

23/04/2014

Vandaag wordt in Antwerpen The Loop aan de pers voorgesteld, het nieuwe kenniscentrum van RetailDetail dat niet 'slechts' de zoveelste winkel van de toekomst wil zijn: het wil ook inzicht bieden in de 'customer journey' die de klant vandaag én in de toekomst aflegt - en dat doorheen alle kanalen.

Back to top