Beter Horen komt met nieuwe hoorscan

Winkelketen Beter Horen heeft een crossmediale hoortest gelanceerd onder de naam Hoorscan. Daarmee kunnen consumenten binnen drie minuten meten wat hun hoorleeftijd is en beslissen of ze een gehoorapparaat nodig hebben.

 

Beter Horen, met 250 winkels in Nederland marktleider op het gebied van hooroplossingen, zegt met de scan het gehoor-bewust-zijn van Nederlanders te willen verbeteren. Volgens de winkelketen doen mensen op dit moment er acht jaar te lang over om iets aan het gehoor te doen. De Hoorscan is ontwikkeld in samenwerking met het Leids Universitair Medisch Centrum en de Nationale Hoorstichting en kan zowel online als in de winkel worden gedaan.

 

Beter Horen heeft ook een nationaal Hooronderzoek laten uitvoeren. Daaruit blijft dat twee of de vijf Nederlanders een slechter gehoor hebben dan ze zelf denken. Vooral bij ouderen (61%) is dat het geval. Beter Horen is onderdeel van de internationale Amplifon Group met winkels in vijftien landen en een beursnotering in Milaan.

Winkelketen Beter Horen heeft een crossmediale hoortest gelanceerd onder de naam Hoorscan. Daarmee kunnen consumenten binnen drie minuten meten wat hun hoorleeftijd is en beslissen of ze een gehoorapparaat nodig hebben.

 

Beter Horen, met 250 winkels in Nederland marktleider op het gebied van hooroplossingen, zegt met de scan het gehoor-bewust-zijn van Nederlanders te willen verbeteren. Volgens de winkelketen doen mensen op dit moment er acht jaar te lang over om iets aan het gehoor te doen. De Hoorscan is ontwikkeld in samenwerking met het Leids Universitair Medisch Centrum en de Nationale Hoorstichting en kan zowel online als in de winkel worden gedaan.

 

Beter Horen heeft ook een nationaal Hooronderzoek laten uitvoeren. Daaruit blijft dat twee of de vijf Nederlanders een slechter gehoor hebben dan ze zelf denken. Vooral bij ouderen (61%) is dat het geval. Beter Horen is onderdeel van de internationale Amplifon Group met winkels in vijftien landen en een beursnotering in Milaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert eerste Coolblue XXL in Amsterdam

24/11/2017

De Rotterdamse webwinkel Coolblue zet zijn omnichannel-strategie kracht bij met de lancering van het concept Coolblue XXL. Klanten kunnen er meer dan duizend producten ter plekke testen en afhalen, soms al een minuut na de bestelling.

Unilever start zoektocht naar opvolger CEO Paul Polman

24/11/2017

Unilever is gestart met de zoektocht naar een opvolger voor CEO Paul Polman. Het heeft daarvoor headhunter Egon Zehnder ingehuurd, dat nu op zoek zal gaan naar geschikte kandidaten.

Harrods plant grootste make-over in 180-jarig bestaan

24/11/2017

Harrods zal de komende drie jaar een immense opfrissing ondergaan. Het Londense luxewarenhuis investeert liefst 225 miljoen euro in de renovatie, de grootste in zijn 183-jarige bestaan, en in nieuwe diensten voor Chinese klanten op zijn webshop.

Black Friday bij Amazon overschaduwd door grote staking

24/11/2017

Werknemers van Amazon in Duitsland prikten Black Friday als de uitgelezen dag om het werk neer te leggen. Met de staking willen ze hun eis om meer loon en betere arbeidsvoorwaarden kracht bijzetten. De actie loopt tot zaterdagavond.

Retailers verzetten zich tegen Black Friday

23/11/2017

In Frankrijk rijst er onder retailers verzet tegen Black Friday: sommigen boycotten het 'retailfeest', anderen gaan zelfs nog een stapje verder en sluiten hun webshop gewoon voor een dag.

Amsterdam verbiedt ongevraagde reclamefolders

23/11/2017

Vanaf 1 januari ontvangen de Amsterdammers enkel nog reclamefolders als ze daar expliciet om vragen. Brancheorganisaties probeerden de invoering van de ja/ja-sticker vergeefs tegen te houden bij de rechtbank. 

Back to top