Bijenkorf zet Facebook in bij Maffe Marathon

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Helft Europese online shoppers koopt in het buitenland

20/06/2017

Online shoppen is internationaal en wijdverspreid: liefst 52% van de Europeanen kocht het afgelopen jaar in een ander land. Dat en meer blijkt uit de eerste E-Shopper Barometer van logistiek dienstverlener DPD.

Still having the Blokker-blues

19/06/2017

De perikelen binnen Blokker Holding vormen een inspiratiebron van formaat voor een bluesnummer over de retail. De negatieve berichtgeving houdt niet op. Het meest recente refrein? De steelse afvloeiing van personeel in de afgelopen twee jaar.

Analyse: Vijf conclusies na de Amazon – Whole Foods deal

19/06/2017

Dat Amazon vroeg of laat een supermarktketen zou overnemen, stond in de sterren geschreven. Toch sloeg het nieuws in als een bommetje. Hoe moeten we de gevolgen inschatten voor foodretailers wereldwijd? 

Kinderwagenproducent Bugaboo in de etalage

15/06/2017

Als gevolg van een familieruzie tussen de twee oprichters-eigenaars staat Bugaboo te koop. Het Nederlandse merk van luxekinderwagens, dat internationaal doorbrak dankzij de tv-serie Sex and the City, zou zo’n 200 miljoen euro moeten kosten.

Hudson's Bay Nederland presenteert merkportfolio

15/06/2017

Hudson's Bay Nederland heeft in de aanloop naar de opening van tien winkels haar merkportfolio gepresenteerd. De formule wil zich met premium merken en limited editions van Nederlandse designers in het hogere segment positioneren.

Fnuiken Nike, Universal Studios en Sanrio de vrije concurrentie?

15/06/2017

Een week na het Amerikaanse kledingmerk Guess neemt Brussel nu ook Nike, Universal Studios en Sanrio in het vizier. Mogelijk beperken ze de grensoverschrijdende en de onlineverkoop van hun producten in de Europese Unie.

Back to top