Bijenkorf zet Facebook in bij Maffe Marathon

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Big Bazar brengt logistiek onder bij Bakker Logistiek

24/07/2017

Big Bazar brengt vanaf volgend jaar de logistiek onder bij Bakker Logistiek. Met deze nieuwe partner ondersteunt de discountformule van Blokker Holding haar verdere groei in de Benelux.

FonQ versterkt aanbod lifestyle

24/07/2017

FonQ versterkt haar aanbod in lifestyle met horloges en zonnebrillen. Het webwarenhuis wil met dergelijke global fashion brands haar retailformule verstevigen. Daarin ligt de focus op producten in wonen, koken en lifestyle.

“Blokker gaat niet ten onder”

24/07/2017

Blokker werd het slachtoffer van branchevervaging, stelt Richard Otto, medeauteur van een nieuw boek over de retailer. Toch heeft de keten overlevingskansen, op voorwaarde dat ze weer trendsettend en prijscompetitief wordt.

Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

20/07/2017

De inschrijvingen voor de jaarlijkse RetailDetail Day zijn vanaf nu geopend. Dit jaar vindt de retailhoogdag plaats op 21 september in Mechelen. Het bijzonder diverse programma brengt zowel gerenommeerde retailers als digitale voorlopers.

 Hudson’s Bay gaat boeken van Scheltema brengen

18/07/2017

Hudson’s Bay en Boekhandel Scheltema gaan samenwerken. De Amsterdamse boekhandel gaat in de Nederlandse warenhuizen van de Canadese formule een uitgekozen assortiment boeken brengen. De eerste winkel opent in de tweede helft van augustus aan het Amsterdamse Rokin.

Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

18/07/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, het grote nieuwe event voor innovatie in retail en e-commerce, kan al rekenen op meer dan 100 exposanten. Startups die zich willen voorstellen aan de Europese retailscene, kunnen dat aan gunstige voorwaarden.

Back to top