Bijenkorf zet Facebook in bij Maffe Marathon

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


LensOnline beoogt Duitse expansie

22/11/2017

LensGroup uit Kruibeke, dat met LensOnline de Belgische webverkoop van contactlenzen domineert, verovert stilaan ook de Europese markt. Na Nederland, Italië en Spanje laat de contactlenswebshop het oog nu vallen op Duitsland.

Europa zet stop op geoblocking

22/11/2017

Onderhandelaars van het Europees Parlement, de Europese Raad en de Europese Commissie hebben een akkoord bereikt rond het verbieden van geoblocking, waarbij webshops bezoekers uit het buitenland uitsluiten.

Hema wil fors uitbreiden in Duitsland

21/11/2017

Winkelketen Hema heeft grote plannen in Duitsland: de komende drie jaar moeten er minstens zeventig nieuwe vestigingen openen. Momenteel heeft de keten in Duitsland slechts elf winkels. Daarenboven wil Hema shop-in-shops en winkels in treinstations openen.

"Amazon bijna klaar om kassaloze Go te lanceren"

20/11/2017

Volgens sommige bronnen werft Amazon momenteel bouwmanagers en marketeers aan voor zijn Amazon Go-team. Dat wijst er mogelijk op dat de supermarkt zonder personeel nu ook echt in de startblokken staat.

Mark Thomson (Zebra): "De tools voor de toekomst zijn al voorhanden"

17/11/2017

Volgens Mark Thomson, director of retail industry solutions bij Zebra, verandert de retail in de nabije toekomst ingrijpender dan in de voorbije vijftig jaar bij elkaar opgeteld. Tegen 2020 zal de connectiviteit met klanten immers groter zijn dan ooit, wat een uiterst persoonlijke winkelervaring mogelijk maakt. 

Qrf Beste Winkelketen van België en Qrf Webshop Awards: spanning stijgt!

16/11/2017

Op donderdag 23 november is het zover: op die avond worden de winnaars van de ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ en ‘Qrf Webshop Awards’ bekendgemaakt tijdens de RetailDetail Night. 

Back to top