Bijenkorf zet Facebook in bij Maffe Marathon

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bruna verwacht beterschap ondanks nieuwe verliezen

19/09/2017

Boekwinkelketen Bruna blijft de verliezen opstapelen. Volgens het Financieele Dagblad kwam er in 2016 opnieuw een malus van zeven miljoen euro in de tabellen terecht, net als het jaar voordien. Toch zou er vanaf dit jaar beterschap zijn.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Detailhandel groeit met 4,5 procent in juli

15/09/2017

In juli is de omzet in de Nederlandse detailhandel met 4,5% gegroeid. Het volume ging er daarbij met 4% op vooruit. De online sector blijft veruit het snelst groeien (+21%), waarbij multichannelretailers (nog) sneller groeiden dan pure players (+20%).

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Picnic ziet ook rol als dienstverlener

14/09/2017

Online supermarkt Picnic ziet voor zichzelf in de toekomst ook een rol als dienstverlener weggelegd, waarbij de vloot elektrische voertuigen ook ingezet kan worden om leveringen te doen voor andere partijen.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Back to top