Bijenkorf zet Facebook in bij Maffe Marathon | RetailDetail

Bijenkorf zet Facebook in bij Maffe Marathon

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Bijenkorf begint op 30 maart met de vierde editie van de Maffe Marathon. Vaste klanten en fans van Bijenkorf op Facebook mogen echter al op 29 maart komen winkelen tijdens een besloten koopavond. Daarmee krijgt het koopjesfestijn een nieuwe invulling.

 

Het warenhuisbedrijf lanceerde de Maffe Marathon als aanvulling op de enorm succesvolle Dwaze Dagen. Daarmee schepte de keten een tweede omzetpiek in het jaar. De Maffe Marathon duurt dit jaar van 30 maart tot en met 12 april. Het startschot wordt gegeven door Gooische Vrouwen-ster Martin Moreno, die zijn hit Echte Liefde zal vertolken in het filiaal van de Bijenkorf in Amsterdam.

 

Sociale media spelen dit jaar een grote rol. Klanten kunnen op Facebook een persoonlijk toegangsbewijs maken voor de speciale koopavond. Ook zijn er een spelenl onder de namen Maffe Speurtocht en  Maffe Lijst. Tijdens de Maffe Marathon verkoopt Bijenkorf zo'n 700.000 artikelen op het gebied van wonen en mode met extra korting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.

Nieuwe directie voor Xenos

08/05/2018

Blokker Holding heeft de verkoop van 110 Xenos-winkellocaties aan Casa nu formeel afgerond. De zestig resterende Xenos-winkels krijgen een nieuwe directie.