Bijenkorf zet musicals in. | RetailDetail

Bijenkorf zet musicals in.

Warenhuisketen de Bijenkorf zet de komende weken de cast van een musical in als promotie. In drie verschillende vestigingen zullen acteurs en actrices van de musical Legally Blond hun opwachting maken en live optreden. Legally Blond is een zogenoemde bling bling-musical over een steenrijke jonge vrouw. De hoofdrol wordt vertolkt door Kim-Lian van der Meij, die ook van de partij zal zijn bij Bijenkorf.

 

De cast komt op zaterdag 15 januari om 12.00 uur voor het eerst langs bij de vestiging van Bijenkorf in Rotterdam. Ze zullen in stijl arriveren en vervolgens drie nummers zingen. Daarnaast kunnen klanten met de acteurs op de foto of handtekeningen laten zetten op de bijbehorende cd. Ook kunnen er ter plekke toegangskaarten worden gekocht.

 

De voorstelling wordt vervolgens op 17 februari om 12.00 uur herhaald in Maastricht en op hetzelfde tijdstip op 5 maart in Amsterdam. De promoties lopen vooruit op voorstellingen van de musical in de buurt van de warenhuizen. 

Warenhuisketen de Bijenkorf zet de komende weken de cast van een musical in als promotie. In drie verschillende vestigingen zullen acteurs en actrices van de musical Legally Blond hun opwachting maken en live optreden. Legally Blond is een zogenoemde bling bling-musical over een steenrijke jonge vrouw. De hoofdrol wordt vertolkt door Kim-Lian van der Meij, die ook van de partij zal zijn bij Bijenkorf.

 

De cast komt op zaterdag 15 januari om 12.00 uur voor het eerst langs bij de vestiging van Bijenkorf in Rotterdam. Ze zullen in stijl arriveren en vervolgens drie nummers zingen. Daarnaast kunnen klanten met de acteurs op de foto of handtekeningen laten zetten op de bijbehorende cd. Ook kunnen er ter plekke toegangskaarten worden gekocht.

 

De voorstelling wordt vervolgens op 17 februari om 12.00 uur herhaald in Maastricht en op hetzelfde tijdstip op 5 maart in Amsterdam. De promoties lopen vooruit op voorstellingen van de musical in de buurt van de warenhuizen. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.